Gå til innhold

Abstrakt 655

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det ikke godt å vite hva som har vært utgangspunktet, men resultatet er uansett blitt meget severdig. Kan se ut som struktur i en aluminiumsplate, men det er sikkert ikke det som er utgangspunktet. Har vært borte en ukes tid og ikke hatt anledning til å kommentere bilder. Ser at du har hatt mange bidrag som som burde vært kommentert av meg, men må nøyer meg med denne ene.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Når skal du ha fotoutstilling? Mange av bildene dine ville blitt veggpryd i mange hjem.

Fascinerende fotokunst!

Joda, Nils Christian - tanken er nok der.

Men jeg faller liksom mellom to stoler for ikke er jeg verken skikkelig fotograf og ei heller ikke maler.

Nærmer seg nok 40 år siden jeg fant ut at jeg ikke hadde talent som sistnevnte.

Roar

Lenke til kommentar

Jeg er så enig med Nils Christian her. Det er da merkelig at ikke du har hatt utstilling for lenge siden. Bildene dine ER virkelig fascinerende. Du svarer med at du faller mellom to stoler, og at du verken er skikkelig fotograf, ei heller maler. Om du da har falt mellom to stoler, så er jo det fabelaktig. For du har jo landet på noe helt annerledes og nytt, som både er vakkert, spennende og inspirerende, fargerikt og originalt. La tanken din bli til virkelighet.

Mvh. Lisbeth.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...