flamethower1234 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Tenkte jeg skulle ta turen dit på mandag og lurte om noen har fått fisk der de siste dagene. Planen er å fiske med en vanlig fiskestang med en sånn "fake" metall fisk, dra inn og samtidig svinge den til høyre og venstre slik at makrellen skal tro det er en fisk og nappe Det er sikkert et annet ord for det. Endret 25. juli 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Tenkte jeg skulle ta turen dit på mandag og lurte om noen har fått fisk der de siste dagene. Planen er å fiske med en vanlig fiskestand med en sånn "fake" metall fisk som og svinge den til høyre og venstre slik at makrellen skal tro det er en fisk og nappe Det er sikkert et annet ord for det. Sluk? Makrell tar det meste som beveger seg, men har personlig så har jeg mest lykke med gul farget 30+ g sildesluker. Men prøv med forskjellige farger da. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 25. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2015 Det kan hende det er^^ Det som er på fiskestangen er en liten fisk av metall som du hiver. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Det som er på fiskestangen er en liten fisk av metall som du hiver. Også populært kalt en sluk, eller fiskesluk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå