Ulv Sandberg Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Brytningstid II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Interessant resultat der jeg selvfølgelig begynner å undres på hva som har skjedd på veien hit. Tenker muligens Bas Relief på himmelen, men ikke sikker på resten. Men jeg kan jo være langt ute på feil jorde når det gjelder første tipp også. I fullstørrelse blir det ikke fullt så behagelig for øynene så foretrekker det slik det blir presentert i førstehånd. Litt mørkere bakgrunn gjør seg best for presentasjonen. Roar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Interessant resultat der jeg selvfølgelig begynner å undres på hva som har skjedd på veien hit. Tenker muligens Bas Relief på himmelen, men ikke sikker på resten. Men jeg kan jo være langt ute på feil jorde når det gjelder første tipp også. I fullstørrelse blir det ikke fullt så behagelig for øynene så foretrekker det slik det blir presentert i førstehånd. Litt mørkere bakgrunn gjør seg best for presentasjonen. Roar Her er det nok ikke brukt noen form for "manipulerende" PS effekter, det du ser i bakgrunnen (himmel og skog) er speiling i vannet, nede er det is i oppløsning....eneste "manipulasjonen er at bildet er snudd på hodet for å få det ønskede visuelle utrykk. mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg