avedon Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Fortvilelsen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Følsomt igjen Roy. Kan spinne mang en historie av dette, noe som er en styrke for bildet. Et lite varemerke på mange av dine bilder. Følsomt lys og god positur. Det eneste som jeg stusser på, er melkekartongen. Godt mulig den har en symbolsk verdi eller er en del av historien, så det er ikke sikkert det er nødvendig å fjerne den. Bare litt uklart hva den skal symbolisere, selv om jeg har noen tanker om det. det er en fortvilt kvinne, så..... Lenke til kommentar
avedon Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Hei Pentaxen Takker så mye for en bra kommentar, melkekartongen står som et symbol på en sosial økonomisk fortvilelse. Mvh. Roy Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Liker bildet veldig godt. Både posituren og belysningen gjør en glimrende jobb med å fortelle en trist historie. Personlig er jeg jammen ikke sikker på om melken trenger å være der i det hele tatt. Jeg klarer hverfall ikke å ta den referansen. Eneste jeg kommer på er ordtaket om å gråte over spilt melk. Men det passer gjerne ikke så bra her. Men uansett et topp bilde, med eller uten melk. Lenke til kommentar
avedon Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Tusen takk for en bra kommentar Mikael. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg