J. Skaug Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Storkobbe i Kongsfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Et flott og velkomponert bilde dette av storkobben. Fine farger og god skarphet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
J. Skaug Skrevet 25. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2015 Et flott og velkomponert bilde dette av storkobben. Fine farger og god skarphet Mvh Torbjørn Takk for kommetaren, Torbjørn. Det var en opplevelse å fotografere et så flott dyr i slike omgivelser. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Meget flott og eksotisk foto du kommer opp med her, Jørgen. Bildet taler for sèg, og jeg synes jeg hører stillheten, bare ispedd klukkende lyd av vann og mer hørbare av is som forandrer seg. Heller det en tanke mot venstre? Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Svalbard-foto på sitt beste. Kjempefin komposisjon her! Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
J. Skaug Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Takk for tilbakemeldingen, Nils Christian. Lenke til kommentar
J. Skaug Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Meget flott og eksotisk foto du kommer opp med her, Jørgen. Bildet taler for sèg, og jeg synes jeg hører stillheten, bare ispedd klukkende lyd av vann og mer hørbare av is som forandrer seg. Heller det en tanke mot venstre? Takk for tilbakemeldingen, Trond Olav. Ja, jeg ser at bildet heller litt til venstre, når du gjør meg oppmerksom på dette. Skal rette opp horisonten for evt. senere bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg