Gå til innhold

øde ørret fiske. telte i et par dager

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tenkte å ta en telt tur nå om en uke. Målet er å komme seg inn i skogen og finne en stor og fin fiske plass. Bildet jeg har for meg i hodet er å parkere bilen. Kan gå i en time eller to. Finne meg et fint vann og telte. Fiske og nyte naturen. Vil pakke lett så fisk må bli mat for meg og min kone som blir med. Blir ikke noe flue fiske siden jeg nettopp har begynt å fiske med vanlig fiske oppsett. Hvor burde vi dra? Vil ikke møte på noen andre så er viktig at det er langt inn i skogen. Fisking blir super viktig siden det skal vårt hoved for.

bor i fredrikstad så håper jo heller ikke på altfor mange timers kjøre tur. Men er det verdt det så kjører jeg nok rimlig langt. 3-4 timers kjøre tur hadde vært gull.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Boksjøen, lite folk, bra steder å sette opp telt og bra fiske. Har fisket der før mange ganger. https://www.google.no/maps/@59.023249,11.7020103,15.92z?hl=en

Fant en "blogg" en diskusjonstråd  en post her fra forumet og litt mer info fra en diskusjonstråd

Oppfyller alle kravene/ ønskene dine og litt til!

Edit; Kanskje denne linken funker? Edit2; Det gjorde den herfra hvertfall :)

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Boksjøen, lite folk, bra steder å sette opp telt og bra fiske. Har fisket der før mange ganger. https://www.google.no/maps/@59.023249,11.7020103,15.92z?hl=en

Fant en "blogg" en diskusjonstråd  en post her fra forumet og litt mer info fra en diskusjonstråd

Oppfyller alle kravene/ ønskene dine og litt til!

Edit; Kanskje denne linken funker? Edit2; Det gjorde den herfra hvertfall :)

takk for at du har tatt deg tid til å finne all den informasjonen. ser utrolig pent ut der. bonusen er at det er ganske nært også. kan ikke finne noe ut om jeg må ha kano eller om jeg kan leie en, men det skal jeg nok finne ut av. takk for svar :)

Endret av DilliMusic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...