jjkoggan Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Krever vel bare litt dyrere flybilletter... Kamara har scoret 23 mål på 39 kamper i MLS nå. I en liga som er vesentlig bedre enn Eliteserien. Han har vært stabilt meget bra over tid. Synes det er latterlig. Bjørn Maars er jeg positiv til, men er nivået i Skottland virkelig bedre enn i USA? Bjørn Maars kunne spilt på USA landslaget hvis Arena var intersert i ham, men han velger andre spillere fra MLS ovenfor Mars Jeg har ikke sett Mars spille men Kamara spiller ganske bra på hjemmelaget her i Columbus. Han er ikke den beste spissen i mls men ganske kompetente. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Tror det geografiske spiller en del inn. Går også på døgnrytme og reisetid antar jeg.Så er det sikkert også noe med å ha litt ulike spilletyper. De har jo utenom King, Moi og han nye O-et eller annet)Kamara er vel mye lik de. Bjørn Maars er også en yngre spiller som kan få et løft. Pluss at det kan være greit å skire han før ev Usa finner ut de vil gjøre det samme. Endret 31. mai 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Sveriga vant, Danmark ser ut til å vinne. Hvordan vil det gå med oss? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Jøsses. Ti kjappe frisparkmål fra Griffiths og England taper (mest sannsynlig) Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 (endret) Ser at Hart har fått mye tyn for disse to baklengsmålene, er det bare meg som mener at det var ikke tabber? Ei hans feil heller?Eneste jeg har å utsette på er at engelske spillerne var dumme nok til å lage frispark på slutten Endret 13. juni 2017 av Fox Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Ingen tabber nei. Dessuten hadde han en skikkelig bra rekke med å holde nullen for England før det. Engelske journalister og landslagskeepere går ikke hånd i hånd. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Vurderer å kjøpe bilett til kampen mot Assarbajan 1 sept.Men er usikkert om jeg kan før det er nærme. Det går ikke an å avbestille de senere hvis man ikke kan?Noen forslag? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Landskamper blir vel sjeldent utsolgt? Kan vel vente til det nærmer seg. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Landskamper blir vel sjeldent utsolgt? Kan vel vente til det nærmer seg. Til og med kampen mot Tyskland ble ikke utsolgt, så det skal nok ikke være et problem nei. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Nei. Tenkte at det bare blir dårlige plasser igjen. Men venter litt da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Syns Norge har vært gode i kveld. Klart at Aserbajdsjan ikke er den beste motstanden å måle seg mot, men har vist tendenser til fint angrepsspill. Noe negativt kan man trekke ut fra kampen: -Forsvaret har vært shaky de gangene Aserbajdsjan har prøvd seg. Hadde det vært et bedre lag hadde man blitt straffa stort. -Johansen har, som kaptein, vært kanskje den dårligste på laget. Rotet bort ballen ved flere anledninger. -Lagerback må trene laget på offensive dødballer. Skulle tro de har vært på dødballtrening med James Milner, de treffer jo førsteforsvarer HVER gang.. Ellers er jeg positiv. En av de gøyere landskampene de siste åra. King, Møller Dæhlie og til dels Sørloth har vært moro å se på. Moi har hatt en heller dårlig kamp, i forhold til resten av de offensive. Sander Berge har vært god og bør være blant de første når man setter opp et landslag for Norge. Endret 1. september 2017 av Knewt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Ja som Rekdall, sa: Mot bedre motstandere ville vi bli straffet hardt.Vi har fremdeles betydelige ting å jobbe med defensivt. På det offensive er det mer positivt. Selnæs og etterhvert kanskje Ødegaard vil sannsynligvis styrke den tendensen enda mer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Når vi ser på det ballspillet Spania og Italia viser, sier det noe om hvor langt i bakevja vi er.Vi har ikke hengt med i svingene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Danmarks kamp går på Eurosport N kl 18. Norge . Tyskland tv norge kl 20. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 88% possession etter 10min ja. Hadde vel vært bedre å ikke møtt opp å bare tatt 0-3 i sekken. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Dette blir ikke pent Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Lol, voksne mannfolk mot småunger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå