Espp Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Håper han brekker foten og får oppleve ekte smerte. Forhåpentligvis får han aldri spille fotball igjen ? 4 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Håper han brekker foten og får oppleve ekte smerte. Forhåpentligvis får han aldri spille fotball igjen Er kanskje litt slemt, men jeg er enig. Sånn som han holder på hele tiden så fortjener han å smake på det han alltid later som har hendt. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Han må faktisk anstrenge seg ved å flytte seg til siden for å få plass til å vri seg rundt. Stakkars tatovører og frisører som må være i nærheten av kroppen hans... Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Neste generasjon inspirert av Neymar 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 KFC vet å smi mens jernet er varmt! Fantastisk: 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Er det noen som har bestilt fra fansbutikk.com? Er de legit? Ekte? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Tviler på at de er ekte. Domenet er registrert på et Kinesisk firma, og nettsiden gir meg ikke noe feeling for at dette er ekte vare. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Nei enig. Står over. Tar gjerne ene imot tips til hvor jeg får ok pris for Belgias bortetrøye Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 https://www.dagbladet.no/sport/northug-om-putins-vm-innflytelse---glad-jeg-ikke-er-russisk-fotballspiller/69992262 Enig med han Northugen. Han har ikke akkurat god erfaring med de fra skirenn så. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 (endret) Frankrike favoritter i mine øyne. Men dårlig tegn at franske spillere ser oppgitte ut og krangler med hverandre på banen. Kanskje på tide å ta ut Griezman, selv om han spiller bra? Synes det ser ut som han skaper dårlig stemning blant spillerne på banen.Frankrikes spilletropp har kranglet med hverandre siden tidenes morgen. De er jo franskmenn, tror ikke noe utbytting av Grisemannen vil forandre på det. For å sitere Jeremy Clarkson: <<I Love France, but I hate the french>> Endret 8. juli 2018 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 VM midt i en sesong, lurer på hvordan det preger et VM, uansett bra det ikke ble under et OL. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Er så mye som er galt med VM 2022. Gleder meg ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Tror ingen som gjør det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Den morsomste situasjonen hadde jo vært hvis det var en boikott slik at ligaene kunne fungert som vanlig og nasjonene reiser med tredje eller fjerdelaget. Totalt helt og holdent usannsynlig, men hadde vært passende om VM2022 ble en total fiasko. Endret 13. juli 2018 av Comma Chameleon 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Da måtte det blitt en kollektiv boikott. Det skjer jo ikke. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Frankrikes spilletropp har kranglet med hverandre siden tidenes morgen. De er jo franskmenn, tror ikke noe utbytting av Grisemannen vil forandre på det. For å sitere Jeremy Clarkson: <<I Love France, but I hate the french>> Ja, du er vel inne på noe der. Jeg tenkte faktisk det samme under semifinalen. Flere av spillerne virket litt sure og kranglete. Men de har da jammen et godt lag. Blir overrasket om de ikke vinner finalen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Det er bestemt at VM 2022 skal spilles på vinteren. Fra 22 november til 18 desember. Det blir jo ganske rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå