Darthvulture Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 absolutt en fin trekning, 2 plassen bør være innen rekkevidde men skal aldri undervurdere nord irland eller tjekkia, spesielt ikke mtp hvor dårlige vi egentlig er, 0-0 mot aserbadjan, og glemmer ikke at vi tape 2 ganger mot amatørlaget albania og ikke greide å kvalifisere oss til sist vm med tidenes enkleste gruppe. enten må man få en ny vår med høgmo eller så må han erstattes når han feiler i EM kvaliken Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 *Mine innlegg* Hvorfor må Tyskland kvalifisere seg? Trodde regjerende mestre var direkte kvalifisert... Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 *Mine innlegg* Hvorfor må Tyskland kvalifisere seg? Trodde regjerende mestre var direkte kvalifisert... nye regler tydligvis, synes selv det var merkelig at de ikke fikk auto-kvalifisering. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Må være ny regler ja. Det har vært sånn, at til EM må regjerende mestere kvalfisere seg på nytt mens til VM var man automatisk kvalifisert. Så dette er nytt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Det er ikke noe nytt. Spania måtte kvalifisere seg i 2014 og Italia måtte det samme i 2010. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Javel, da er det såpass lenge siden det ble endret. Rart jeg ikke har lagt merke til det før, hehe. Hvis jeg ikke roter, at det er vertslandet det er forskjell på EM og VM, og at de regjerende mestere alltid har mått kvalifisere seg? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Javel, da er det såpass lenge siden det ble endret. Rart jeg ikke har lagt merke til det før, hehe. Hvis jeg ikke roter, at det er vertslandet det er forskjell på EM og VM, og at de regjerende mestere alltid har mått kvalifisere seg? ja enig gikk under radaren det, men regner med det er fordi om man ikke har en kvalik så vil man være utrolig kamprustne frem til mesterskap, er jo ingen som har vunnet 2 på rad. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Javel, da er det såpass lenge siden det ble endret. Rart jeg ikke har lagt merke til det før, hehe. Hvis jeg ikke roter, at det er vertslandet det er forskjell på EM og VM, og at de regjerende mestere alltid har mått kvalifisere seg? ja enig gikk under radaren det, men regner med det er fordi om man ikke har en kvalik så vil man være utrolig kamprustne frem til mesterskap, er jo ingen som har vunnet 2 på rad. Brazil i 1958 og 1962 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Javel, da er det såpass lenge siden det ble endret. Rart jeg ikke har lagt merke til det før, hehe. Hvis jeg ikke roter, at det er vertslandet det er forskjell på EM og VM, og at de regjerende mestere alltid har mått kvalifisere seg? ja enig gikk under radaren det, men regner med det er fordi om man ikke har en kvalik så vil man være utrolig kamprustne frem til mesterskap, er jo ingen som har vunnet 2 på rad. Brazil i 1958 og 1962 ok med untak av brasil som hadde sikkert tidenes landslag my bad ^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2016 NÅR DET BLIR KREVET Vi åpner VM-kvalifiseringen mot ingen ringere enn regjerende verdensmester Tyskland! Kampen spilles på Ullevaal Stadion 4. september kl. 20:45. Billettsalget starter fredag 17. juni kl. 09:00. Maksgrense på 6 billetter pr kunde. Tipper billettene forsvinner ganske kjapt. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Stive priser etter min mening... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Tror ikke det er mange billetter igjen. Når jeg bestilte lørdag kveld, var det tomt for alt av langside. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Solgt over 20 000 nå står det hos NFF. På tide å få en større arena. 28 000 er lite. Endret 20. juni 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2016 Forfatter Del Skrevet 22. august 2016 Kamptråd til Norge-Tyskland. Troppen blir annonsert i ettermiddag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Nærmere bestemt kl 15.00. Ps. Kamp mot Hviterussland først, 4 dager før den 31.8. Troppen blir for begge disse kampene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 TVN starter sending kl 17.15. Danmark - Armenia først og så Norge - Tyskland etterpå. Slovakia - England sendes på EurosportN. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Bra for Norge at Tsjekkia ikke fikk mer enn et poeng mot Nord-Irland. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. september 2016 Forfatter Del Skrevet 4. september 2016 Bra for Norge at Tsjekkia ikke fikk mer enn et poeng mot Nord-Irland. Eller omvendt. Nord-Irland var bedre enn Tsjekkia i EM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå