Blesten_i_vesten Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Jeg fikk min nye pc i posten i dag. Acer Aspire Nitro Black Edition. Kjempeglad for endelig å ha mottatt en skikkelig pc, men når jeg skulle starte den opp, kom jeg ikke særlig langt. "Skriv inn mail adressen for å logge på Microsoft Kontoen din". *skrev den inn... "Vent litt" Og der står jeg bom stille. Har stått slik i 20 minutter nå. Er en knapp for å trykke på "neste", men trykker jeg på den skjer det ingenting =( Er dette vanlig? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Regner med at du har koblet deg til Internett? Nei, det er ikke vanlig, men skjer en sjelden gang. Restart maskinen og prøv igjen, kan ta et par tre forsøk. Funker ikke det så får vi finne på noe annet lurt Går det ikke å restarte maskinen på vanlig måte så får du ta svensken (holde inne powerknappen til den slår seg av). Edit; Før du bruker svensken så test å trykke CTRL-ALT-DEL og avslutt derfra, noe du kanskje visste fra før. Endret 25. juli 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Prøvd å skru maskinen av og på igjen for å prøve igjen? Sjekket at du er på nettet? på ett av trinnene før så kobler man til wifi. Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 25. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2015 Regner med at du har koblet deg til Internett? Nei, det er ikke vanlig, men skjer en sjelden gang. Restart maskinen og prøv igjen, kan ta et par tre forsøk. Funker ikke det så får vi finne på noe annet lurt Går det ikke å restarte maskinen på vanlig måte så får du ta svensken (holde inne powerknappen til den slår seg av). Edit; Før du bruker svensken så test å trykke CTRL-ALT-DEL og avslutt derfra, noe du kanskje visste fra før. Var koblet til nettet, ja. Men måtte ta svensken. Prøver på nytt nå Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 25. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2015 Tok to forsøk, men nå er jeg i gang. Takk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå