tss141 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Hei. Jeg har et problem med pcn min.Jeg skrur aldri av pcn min, den står på 24/7 på grunn av en server jeg kjører på den.Men når den har stått lenge uten å bli brukt så vil den ikke åpne noen programmer, det kommer bare errors.Når jeg åpner VLC så kommer det bare at VLC has crashed.Om jeg åpner en tekst fil så får jeg error, samme med bilder osv osv. Jeg kan ikke åpne noen ting, men programmer som allerede kjører fra før funker fremdeles. OS: Windows 7 Ultimate Alt funker igjen etter en restart av pcn, men så går det kanskje en uke før det samme skjer igjen. Noen som vet hva dette kan være? Endret 25. juli 2015 av tss141 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Kan ha med at minnet blir brukt opp. Du kan prøv dette: https://bitsum.com/processlasso/ Det har hjulpet meg, restart 1 gang i mnd, win update. Lenke til kommentar
tss141 Skrevet 25. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2015 Har innstallert, hvordan bruker jeg programmet? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Hehe, Remember: No configuration is necessary. Install it, and forget it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå