Torhild Jansen Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Akeleie. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Nydelig vinkling og bilde av Akeleien. Minner meg om blomster som min mormor hadde Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2015 Nydelig vinkling og bilde av Akeleien. Minner meg om blomster som min mormor hadde Hilsen Tove Tusen takk Tove hilsen Torhild Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Flott blomst Hilsen Leif 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2015 Flott blomst Hilsen Leif Takk skal du ha Leif hilsen Torhild Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Et nydelig blomsterbilde med fine farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2015 Et nydelig blomsterbilde med fine farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Takk skal du ha Torbjørn hilsen Torhild Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Vakkert ! Flott nærbilde og god skarphet. Likte måten blomsten fyller ut billedflaten - veldig bra! Mvh Nils Christian 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Vakkert ! Flott nærbilde og god skarphet. Likte måten blomsten fyller ut billedflaten - veldig bra! Mvh Nils Christian Takk skal du ha hilsenTorhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Lekkert. Ikke surmaga kritikk når jeg ville forsøkt med et klikk til hva skarphet angår og så heller redusert det som ble for mye. Jeg gir alltid litt for mye for så å redusere for å prøve å få ut det optimale uten at det lykkes hver gang. Men det må liksom prøves ut. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Lekkert. Ikke surmaga kritikk når jeg ville forsøkt med et klikk til hva skarphet angår og så heller redusert det som ble for mye. Jeg gir alltid litt for mye for så å redusere for å prøve å få ut det optimale uten at det lykkes hver gang. Men det må liksom prøves ut. Roar Takker ... du gir alltid interessante, gode råd hilsen Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg