drbass Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg sitter nå på et lan party. En kamerat fant ut at han skulle ta på artic silver 3. Vi hadde ikke isopropanol men hadde legesprit, jaja tenkte vi: vi prøver tar på as og alt mulig. Starter pc starter cs. En sirene går på. Hva er det tenker jeg, med ett ser jeg kameraten min drar ut strømkontakten og skriker ut cpu temp 73 grader. Hva kan vere feil?? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 1. Legesprit burde kanskje ikke brukes (usikker). 2. Vifte fungerer kanskje ikke (glemt å koble til?) 3. Feil påføring av goop (for mye) 4. Feil montering av kjøleribbe. ++++ Dvs. ca. 200 mulige grunner til temp'en. Hvis du sitter på LAN må det jo være en nerd der som kan hjelpe? Eller? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 1 Spriten var bra den. Den fordampet med en gang 2 Vifta funker 3 Ikke for mye goop, har gjort det endel nå 4 Kjøleribba er riktig påmontert Lenke til kommentar
drbass Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 ingen som vet?????+++++++ Lenke til kommentar
blackice Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: drbass skrev (2002-02-23 05:58):ingen som vet?????+++++++ Hvis alt sitter riktig på og dere har brukt goop så bør du kjenne på ribba, for å finne ut om den er varm, det kan godt hende at termometeret har fucket seg opp litt... pluss at det er vanlig å vise 10-15%feil :sad: Har du sjekket at køleribba er montert riktig vei så den dekker hele kjærna? Min bror gjorde det feil for en kamerat... dataen holdt grei nok temp osv, men den ville ikke starte, så jeg skulle ta en titt siden han skulle på jobb... Jeg lo godt når jeg så at vifta bare dekket den ene halvdelen... Etter denne hendelsen så har han som ikke ville monter vifa selv holdt kjeft om alle prosessornene som jeg har kjørt til skogen... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå