Hveding Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Hei! Ser at ordentlige enduro sykler ligger på 20-25K+.Men har sett på http://www.chainreactioncycles.comat de har latterlige tilbud, sykler til alt fra 20-60% Men igjen, kan man stole på chaninreaction ? Er det en ekte side, synes bare at 60% tilbud på downhill/enduro sykler høres for godt til å være sant.Feks denne: http://www.chainreactioncycles.com/no/en/kona-cadabra-suspension-bike-2013/rp-prod123654 En sykkel til godt over 40 000 kr selges til 16 000 kr.. Høres veldig mistenkelig ut. Utifra nettside reviews å etter litt lesing av folks mening om siden er de ekte vare... Men jeg stusser fortsatt på de latterlige tilbudene deres. For meg virker det nesten som de stjeler for å så selge det drit-billig. Mvh Pat. Endret 24. juli 2015 av Hveding Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Om du tviler på integriteten til CRC så kan du ta det helt med ro. De er 100% legit. Har handlet alt mulig derfra, inkl MTB sykler. Real go butikk. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) CRC er helt ok. Det som gjør at sykkelen er kraftig nedsatt er at det er en overligger fra 2012/2013 (AKA, selges uten fortjeneste for å få den ut av lageret) Det som gjør at det er en overligger er etter min vurdering: Høy listepris vs. utstyrsnivå (Forventer egentlig xt eller bedre til 40k) kronolog setepinne (Disse bryter 'alltid' sammen og er umulige å få service på) 2013 var et svakt modellår for fox med første iterasjon av CTD demperne, de hadde rykte på å ikke gi nok støtte i harde kompresjoner uten å dra på avsindige mengder trykk i luftfjæra (=dårlig demping) Endret 25. juli 2015 av sverreb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå