Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Her tenker jeg vi Kristiansandere får det travelt med kamera:-) Fin serie av noen av de staselige skutene. Var en liten tur nede på havna i går kveld, og det var allerede kommet noen skuter. Godt med liv på bl.a ei skute fra Ecuador.

Skal nok fylle brikka litt jeg også, men det er vel fare for at det blir på på en litt annen måte en andre....Tall ship race, slik jeg så det:-)

Lenke til kommentar

Takker for tilbakemeldinger!

Det blir mindre sol denne gang enn 2010, og sikkert dermed færre bilder fra oss som ikke har vanntett utstyr.

Flotteste skue er utseilingen, da havet mellom Odderøya og fyrene på hver side av innseilinga tio byen, fylles med seil fra skip klare for start. Iblandet et yr av fritidsbåter. I motlyset tror man nesten ikke hva man ser i søkeren.

Folkelivet på hvert sted som får besøk av dette "sirkuset" byr også på et hav av motiv. Markedsbodene alene er nok til å oppta fotoamatører i timer.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Det blir mindre sol denne gang enn 2010, og sikkert dermed færre bilder fra oss som ikke har vanntett utstyr.

Da er det godt en har Pentax med WR:-) Det er vel mer fotografen som holder igjen i regnværet for min del.....

Lenke til kommentar

Da er det godt en har Pentax med WR:-) Det er vel mer fotografen som holder igjen i regnværet for min del.....

Ja, det hender jeg angrer på at jeg ikke kjøpte en vantett modell, da jeg skaffet meg Pentax. De er vel alene om å ha til og med rimelige modeller som er vantette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...