Gå til innhold

Verdi av brukt 3510i

CerveZa_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

enig med dawn...

du kan jo spare til en bedre telefon som fks. t610 eller siemens sine "billig mobiler" mc60 fks. med kamera og mye rart for 2000 kr hos www.mpx.no

selvsagt er denne kanskje ikke på lik linje med andre telefoner men den er virkelig verdt pengene...

en ting jeg kan nevne er at du kan få kjøpt en ny 3510i for 1300 kr hos www.mpx.no

bruk eventuelt prisguiden som du finner her for å finne en mobil for din lommebok og smak! :p:

Lenke til kommentar
En kamerat av meg skal kjøpe ny mobil, og jeg lurer på å kjøpe hans 3510i, den var ny desember 2002, ikke noe spesielt galt med den. Hvor mye kan jeg gi for den?

Ikke gi noe mere en -500..

De hadde den til 750(?) på Narvesen,m/ kontantkort for en stund siden,kommer sikkert flere gode tilbud på den..

Endret av ingar
Lenke til kommentar
En kamerat av meg skal kjøpe ny mobil, og jeg lurer på å kjøpe hans 3510i, den var ny desember 2002, ikke noe spesielt galt med den. Hvor mye kan jeg gi for den?

Ikke gi noe mere en -500..

De hadde den til 750(?) på Narvesen,m/ kontantkort for en stund siden,kommer sikkert flere gode tilbud på den..

He he.... da er det jo liksågreit å legge i ca 250.- til å kjøpe den, hvis man absolut vil ha den..... inkluderer sikkert litt ringetid også. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg så en Nokia 3510i på Narvesen til 699kr med kontantkort. Det er billig, men ikke kjøp deg den mobilen! Den er så dårlig!

Hei

Hvordan kan du si at en 3510i er dårlig hvis du ikke har eid en?Jeg har en og er veldig fornøyd med den.Hva er som får deg til å si at det er en dårlig tlf?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...