Alex T. Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Hei, jeg har en pantografjekk, men har mistet den delen man bruker for å vri med (aner ikke hva den heter, er ikke så flink med bil). Er det mulig å få tak i en sånn noen steder? Takk for svar Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Kaller den sveiv til jekk. Enkel å lage selv om man er litt handy. Ikke så mange som selger til jekk, men noen som selger til støtteben, men de bruker pipe på.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Er det ikke noe som heter pipe, forlenger og skralle eller muttertrekker? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Før jeg svarer, hva er pantografjekk? Vanlig saksejekk? I så fall kan du kjøpe en helt ny på biltema/jula for 150kr, eller stikke innom en vrakhandler å kjøpe en fra de, tipper du må ut med en symbolsk sum der... 1 Lenke til kommentar
Alex T. Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2015 Før jeg svarer, hva er pantografjekk? Vanlig saksejekk? I så fall kan du kjøpe en helt ny på biltema/jula for 150kr, eller stikke innom en vrakhandler å kjøpe en fra de, tipper du må ut med en symbolsk sum der... Haha, ja. Gjorde akkurat det tidligere i dag Men uansett takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå