Belfaborac Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg kjøpte et 980 Ti for ikke lenge siden og kom på at det jo skulle følge med et spill, eller en nedlastingskode til et spill, eller noe i den duren - men hvor er den? Jeg har forsåvidt kjøpt skjermkort og annet hvor slikt har vært inkludert før også, men det har aldri vært spill jeg har hatt noen interesse av, så jeg har aldri tatt noen notis av det. Nå tenker jeg imidlertid at jeg like godt kan ta spillet med på kjøpet, men så aner jeg altså ikke hvordan.... Såvidt jeg kan se fulgte det ingen kupong med i esken og jeg har heller ikke fått noe (fra Komplett) via email. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Hm vet ikke akkurat hvilken du kjøpte, men en sjapp titt på komplett av alle 980 ti kortene så følger alle med spillet: Metal Solid Gear ?!?! Endret 24. juli 2015 av funkweb Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Metal Gear Solid er vel nettop satt opp som spillet man får med gtx-kortene. Før det var det Batman, så Witcher 3 før det igjen. Du skal få kodene på mail. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2015 Metal Gear Solid er vel nettop satt opp som spillet man får med gtx-kortene. Før det var det Batman, så Witcher 3 før det igjen. Du skal få kodene på mail. Takker! Etter et (ikke så veldig) grundig søk så hadde mailen av en eller annen merkelig grunn havnet i spamboksen. Uansett, da vet jeg i alle fall hvordan ting foregår om det noen gang blir aktuelt igjen senere. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Selv om koden eventuelt angivelig har utløpt, prøv å aktivere den likevel. Jeg aktiverte en slik kode flere måneder etter oppgitt utløpsdato, og fikk spillet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Jeg antar det er Phantom Pain som følger med? Isåfall, kan det hende du får koden når spillet har release. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Leita litt rundt i esken til mitt 970, fant en kupong til slutt. Dette var for FC4, The Crew og ACU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå