J@9 Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Usikker på hvilken del av forumet det lønner seg å legge ut denne i, så jeg la den her.. Gjerne flytt den om den passer bedre et annet sted Fikk et IP-Cam i posten igår, men sliter litt med oppsett. Jeg får tilgang til det, via appen på tlf, men får ikke koblet det opp trådløst (noe jeg fikk løst på andre måter). Men det jeg sliter med.. jeg har ikke lyst til å bruke appen som følger med det "plug and play" til android og" SYSM monitor" til Windows. Men det virker som om disse må brukes for å få til oppsettet på det. Har fra før IP Cam Viewer på mobilen, og dette har forøvrig alle funksjoner jeg trenger.. men sliter med å få det til å fungere sammen med dette. Fikk det til i går, men da måtte jeg aktivere noe som het "ONVIF", usikker på hva dette er men finner det vel på google. Det jeg hovedsaklig sliter med, er å finne ut hvordan man kan endre passord på dette kameraet?? For i sysm monitor, så får jeg direkte tilgang til feeden uten noe passord.. og om jeg logger inn, så finner jeg noen valg om endring av både passord, navn og access code.. Men uansett får jeg opp feed'n uten å logge inn. Åpner jeg ip'n til kamera i IE, så får jeg beskjed om å logge inn.. men brukernavn/passord som står på kameraet funker ikke her.. Men viste seg å være admin/admin.. Der får jeg opp feed'n, og kan også styre kameraet. Men ikke noe valg om endring av brukernavn/passord. Kameraet det gjelder er dette: http://www.ebay.com/itm/311398543494?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå