afgafdhjadifhjas Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Hei, Noen som vet hvor man får kjøpt like baguetter (fin) som BigBite selger? Ikke lage, men kjøpe.. og kun baguetten, ikke noe på. Elsker deres fine baguett med ost, skinke, mais og dressing- men er for dyrt å kjøpe hver dag.. Takk på forhånd for svar ^^ Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg tipper de baguettene blir bakt hos BigBite, slik at de er relativt nybakte når de selger dem. Det er nok vanskelig å få kjøpt så ferske baguetter, så du må nok bake selv. Se denne tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=6743 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Bare å spørre dem om å kjøpe brød, det jeg gjør på Subway hvertfall. Lenke til kommentar
afgafdhjadifhjas Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2015 Bare å spørre dem om å kjøpe brød, det jeg gjør på Subway hvertfall. Damn, går det tror du? Hva betaler du for Subway? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Det samme som en veggie delite koster, så du får med en liten salat på kjøpet Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Stikk til nærmeste Tyrkisk bazar sjappe i Norge. Kjøp brød der! Mye bedre enn bigbite. Ønsker du det sprøtt varmer du brødet 1-6 minutter i ovnen. Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Jeg tipper de baguettene blir bakt hos BigBite, slik at de er relativt nybakte når de selger dem. Det er nok vanskelig å få kjøpt så ferske baguetter, så du må nok bake selv. Se denne tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=6743 Heh, tipper de "baguettene" en kjøper på bigbite, subway ol. er bakt på fabrikk, gjerne et år i forveien og bare butikkvarmet. Om en stikker innom nærmeste matbutikk og tar med seg en pose halvstekte baguetter finner man nok noe av tilsvarende kvalitet. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Jeg tipper de baguettene blir bakt hos BigBite, slik at de er relativt nybakte når de selger dem. Det er nok vanskelig å få kjøpt så ferske baguetter, så du må nok bake selv. Se denne tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=6743 Heh, tipper de "baguettene" en kjøper på bigbite, subway ol. er bakt på fabrikk, gjerne et år i forveien og bare butikkvarmet. Om en stikker innom nærmeste matbutikk og tar med seg en pose halvstekte baguetter finner man nok noe av tilsvarende kvalitet. Nei, de stekes på butikken. Tro meg jeg vet det, har jobba på Subway så. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Stekt i butikk, bakt på fabrikk. Det blir jo egentlig det samme. Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Nei, de stekes på butikken. Tro meg jeg vet det, har jobba på Subway så. Ser ikke helt hva du skriver som motsier det jeg skrev men. At et bakeverk er laget på fabrikk i lavkostland, fryst ned, fraktet og gjerne lagret i ett år før det varmes opp i butikk oser ikke akkurat kvalitet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Spør ditt nærmeste bakeri om de baker baguetter. Forøvrig, hvorfor så stor motstand mot å gjøre det enkleste, bake selv? Endret 27. juli 2015 av Simen1 Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Hva som er enklest kommer an på avstanden til nærmeste baker (altså ikke "bakeri" av typen Baker Hansen, WBSamson ol. som bare butikkvarmer frosne bakerverk). Dersom det tar mindre enn 6.5 minutter å gå til nærmeste baker (dvs. 13 minutter tur/retur + 2 minutter pengeutveksling) er det enklest å bare gjøre det. I motsatt fall er det enklere å bake selv ja. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Baguettene på BB er jo ikke spesielt gode? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå