Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Doom ja, ser nesten ut som et bygg for de som er "doomed"

Igjen god effektbruk og kreativt perspektiv. Liker denne kunstferdige måten du presenterer bilder på. Igjen inspirerende:-)

Lenke til kommentar

Interessant og spesiell behandling her.

Vinkelen gjør også sitt.

Det jeg reagerer litt på er kant i kant oppe til venstre.

Tror ikke bare kutt er veien å gå - ei heller å ta med mer.

Derimot en kombinasjon der du først tar en beskjæring på Ca. 5 mm. også fordi du har linje og element direkte ut i nedre venstre hjørne og deretter klikke Select (velg) og all før du går til Edit (rediger) og så transformer og skew (forvrenging) før du setter musepekeren oppe i venstre hjørne og drar forsiktig rett ut til venstre til du får linjeutgang ut på venstre ramme med litt luft opp til hjørnet.

Da vil også spenningen øke litt.

Grunnet linje ut i nedre høyre hjørne ville jeg tatt 2 mm. av høyresiden også.

I og med at jeg ser det som en videreutvikling og læring for meg selv også å gå litt løs på andres bilder når jeg ser ting som kunne bedres gjorde jeg praktisk forsøk her og likte resultatet.

Egentlig bare små justeringer, men det ga resultater.

Take it or leave it.

Det er helt gratis.

Roar

Lenke til kommentar

Interessant og spesiell behandling her.

Vinkelen gjør også sitt.

Det jeg reagerer litt på er kant i kant oppe til venstre.

Tror ikke bare kutt er veien å gå - ei heller å ta med mer.

Derimot en kombinasjon der du først tar en beskjæring på Ca. 5 mm. også fordi du har linje og element direkte ut i nedre venstre hjørne og deretter klikke Select (velg) og all før du går til Edit (rediger) og så transformer og skew (forvrenging) før du setter musepekeren oppe i venstre hjørne og drar forsiktig rett ut til venstre til du får linjeutgang ut på venstre ramme med litt luft opp til hjørnet.

Da vil også spenningen øke litt.

Grunnet linje ut i nedre høyre hjørne ville jeg tatt 2 mm. av høyresiden også.

I og med at jeg ser det som en videreutvikling og læring for meg selv også å gå litt løs på andres bilder når jeg ser ting som kunne bedres gjorde jeg praktisk forsøk her og likte resultatet.

Egentlig bare små justeringer, men det ga resultater.

Take it or leave it.

Det er helt gratis.

Roar

Det var et forslag som jeg opplever svært interessant. Takker så mye Roar. Det vil jeg prøve. Mvh ibn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...