Roar Kneppen Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 From an old Mans Sandbox 1407 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Den irr-grønne fugl mot blå bakgrunn. Fargene og strukturen minner nesten om tresnitt, spesielt når man ser den lille versjonen. Smak og behag sikkert, men de lilla områdene på fuglen synes jeg bare distraherer fra et ellers stilrent bilde. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2015 Den irr-grønne fugl mot blå bakgrunn. Fargene og strukturen minner nesten om tresnitt, spesielt når man ser den lille versjonen. Smak og behag sikkert, men de lilla områdene på fuglen synes jeg bare distraherer fra et ellers stilrent bilde. Henning Når jeg leker som her så overlater jeg det stort sett til filtrene uten å dulle noe mer med det verken hva farger eller annet angår. Dårlig respons i går så da slang jeg ut dette fra gårsdagens time i lekegrinda. Roar Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Likar dette! Kjent Roar stil - som er bra Magnar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Det ble bare vakkert det Roar. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Som Henning sier, ser nesten ut som et tresnitt. Fine detaljer fuglen, der det ser ut som han flyr over skyfri himmel eller det blå Ocean. Kunstferdig utført med god plassering i flata, nær sagt selvfølgelig:-) Ang. respons, så er jeg innom både dine og andres bilder, men får ikke alltid kommentert selv om en har synspunkter. Uansett gøy og se at du enda leker, selv om du er blitt godt voksen:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg