HSP Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Tøyen, Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Tror det er 8 eller 9´ende gang jeg er innom bildet ditt.... Lurte fælt på hva du hadde fått til mhv til speilingen. Må jo være et slags basseng dette? Ble skikkelig stilig og kunstferdig. Igjen spiller formene på lag med deg og tålmodigheten betaler seg med personen som kommer. Skutt i riktig øyeblikk har du, nær sagt selvfølgelig, også gjort. Et lite varemerke fra deg:-) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2015 Tror det er 8 eller 9´ende gang jeg er innom bildet ditt.... Lurte fælt på hva du hadde fått til mhv til speilingen. Må jo være et slags basseng dette? Ble skikkelig stilig og kunstferdig. Igjen spiller formene på lag med deg og tålmodigheten betaler seg med personen som kommer. Skutt i riktig øyeblikk har du, nær sagt selvfølgelig, også gjort. Et lite varemerke fra deg:-) Taket på en svart bil... Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Ser jaggu ut som noen har sendt opp en papirdrage som kaster skygge. Husker far min laget slike til meg før jeg lærte meg å lage de sjøl. Ikke helt sikker på om diagonalen nede og alt under den skulle vært med. Tror også at skyggen til høyre med fordel kunne vært kutta vekk - kanskje t.o.m. kutta på innsiden av hele vindusrekka der ute på vingen. Hvorvidt det da ville funke med en horisontal speilvending i tillegg kan du sjøl prøve på. Bare tanker til fri benyttelse dette. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg