Code 47 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 noen som har testet det og eventuelt vet hvor man kan få tak i det. har kommet ut til Xbox for en stund siden men jeg er ut etter pc-versjonen. Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har bare testet demoversjonen for PC.. Mitt inntykk var at det er sånn midt på treet. Ikke veldig gøy, men går ann. Vet ikke om jeg kommer til å gidde å skaffe fullversjon. Var ikke sååå morsomt. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Gamer.nos omtale: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=2183 Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ToTheGame: World Racing står bare N/A på utgivelsedato i europa der Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ToTheGame: World Racing står bare N/A på utgivelsedato i europa der Se en gang til så ser du at det er USA-release som er N/A. Det kom til Europa mot slutten av september. Releasedato for Norge var derimot ikke fastsatt når vi publiserte omtalen vår, og TDK har fremdeles ikke noen dato å gi meg. Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg hater dette spillet... Hadde spilt masse og unlocket utrooolig masse biler som det er muligheter for i spillet. Jaja dette kan jo bli litt gøy multiplayer sammen med kompiser.. men neih, multiplayer er visst en egen save , så man må multiplaye livet av seg for å unlocke biler som man kan bruke i multiplayer.. sier det en gang til, multiplayer.. multiplayer Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Her bare sett bilder, og de så da fete ut... Men for all del, bilder er lite info! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå