Mohamed Ali Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 når jeg går inni kles butikker som hm eller zara så føler jeg ofte at jeg kunne designet finere klær. det er så irriterende, du finner et eller annet og ser at hvis det bare hadde den ene lille detaljen så hadde det vært perfekt. og det verste er at du er sikker på at mange andre hadde vært enig med deg. mens når du ser på varemerker som gucci, gabana, eller g-star så er blir du liksom imponert. de klærne er akkurat som du selv vllle designet. er det ikke mulig å lage klær som er billige og perfekte samtidig? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Vis ti forskjellige mennesker ti forskjellige plagg og de ville alle valgt forskjellig. Så ja og nei Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 "mens når du ser på varemerker som gucci, gabana, eller g-star så er blir du liksom imponert" Jeg blir bare imponert over prislappen. Klærne i seg selv (min mening) ser dritt ut. Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Kan vel si at jeg flere ganger har tenkt på det, når det kommer til litt mindre nisjer som jeg brenner for. Men moteverden er svært ubarmhjertig, og alt beveger seg ekstremt fort. Hver gang jeg går over tallene, så ser det litt håpløst ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå