Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvis du kunne fylt opp en garasje med ti valgfrie biler...


Anbefalte innlegg

- Pagani Zonda F roadster

- Bugatti Veyron Super Sport

- Bentley Mulsanne

- REX 14R 2011 AERO 3S

- Bugatti Type 57S Atalante (i stua)

- Conquest Vehicles Knight XV

- Maybach Landaulet (om jeg hadde sjåfør)

- Lamborghini Gallardo (bruksbil)

- Ford GT

- shelby cobra

 

 

Med bilde:

 

 

- Pagani Zonda F roadster

3_4-ant-alto-WHITE.jpg

 

- Bugatti Veyron Super Sport

01-2011-bugatt-super-sport-opt.jpg

 

- Bentley Mulsanne

bentley-mulsanne-2864.jpg

 

- REX 14R 2011 AERO 3S

01.jpg

 

- Bugatti Type 57S Atalante (i stua)

bugatti-type-57s-atalante-coupe-2.jpg

 

- Conquest Vehicles Knight XV

size_comp_web.jpg

 

- Maybach Landaulet (om jeg hadde sjåfør)

2012_Maybach_Landaulet_3667371.jpg

 

- Lamborghini Gallardo (bruksbil)

2004_lamborghini_gallardo-pic-56961.jpeg

 

- Ford GT

2006_ford_gt_coupe_base_fq_oem_2_300.jpg

 

- shelby cobra

21.jpg

 

 

 

 

 

Tror jeg skulle klart meg da :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Lancia Delta Integrale F med full martinidekor

-strøken MB 500SEC

-'67 Mustang cab, rød med hvit kalesje

-GTR R34

-Land Rover Defender med godt oppjazza motor

-Lada Niva ombygd til Rock crawler

-Ariel Atom

-Audi S8

-Audi ur-quattro i full drakt

-Maserati Granturismo

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Faren min kjøpte en 230E i den generasjonen, en '86 modell fra Tyskland. Den kom opprinnelig både med ABS-bremser og airbag, men dette måtte fjernes pga skyhøye avgifter på sikkerhetsutstyr (!).

Det var ikke avgifter spesielt på sikkerhetsutstyr, men frem til avgiftsomleggingen ble grunnlaget for avgiftene bestemt av bilens verdi. Jo dyrere bilen var, jo mer avgifter ble det, men om det var sikkerhetsutstyr eller komfort (eller annet) utstyr gjorde ingen forskjell. Den tiden var det ikke avgifter på motorstørrelse (volum og/eller ytelse), så mange nye biler i Norge hadde stor(ish) motor og lite utstyr. Ved omleggingen av avgiftene fra verdi til vekt og ytelse ble dette motsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...