anonym1286 Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Begynner å smått få følelser for en venn. Har overnattet der før, og vil gjerne sove med han igjen. Hvordan hinte til det uten å spørre rett ut? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Ha en filmkveld, la det vare en stund og spør han når det er veldig seint om du bare kan sove der over natta. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Hvorfor alt hintingen? Kan du ikke bare være ærlig og si at du begynner å få følelser? Men ja hvis ikke så gjør sånn han over meg skriver, dra det lengst mulig ut. 1 Lenke til kommentar
Khazanet Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Bare kle av deg og legg deg i senga hannes, så kan jeg garantere deg at han er kjøpt og betalt med det samme. 2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 "Hvordan hinte til overnatting?" La være, spør han heller rett ut. Vag hinting er det verste eg veit. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vox_populi Skrevet 24. juli 2015 Populært innlegg Del Skrevet 24. juli 2015 Å hinte til mannfolk er bortkastet, de skjønner det ikke. "Han skjønner det nok", eller "Han skjønner det han vil skjønne", sier kvinnene. De tar feil. Til en mann må du enten si det rett ut, eller la være. 12 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Begynner å smått få følelser for en venn. Har overnattet der før, og vil gjerne sove med han igjen. Hvordan hinte til det uten å spørre rett ut? Spør om du kan komme over og se en film. Når siste bussen er gått, sier du "oi.. siste bussen gikk visst". Om du kjører bil: Ta plutselig en shot, "oi, jeg glemte at jeg kjørte bil". Endret 25. juli 2015 av Pycnopodia Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) stalltips: spør rett ut "se bonanza sammen på søndag?" Endret 26. juli 2015 av Henrik2k 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Begynner å smått få følelser for en venn. Har overnattet der før, og vil gjerne sove med han igjen. Hvordan hinte til det uten å spørre rett ut? skal vi spise frokost sammen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå