AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Flyttet fra kjæresten min for ett år siden fordi han var utro (i mine øyne) veldig mange ganger. Han var på datingsider, snakket med andre jenter om å treffe de, ha sex med de osv. Jeg vet ikke om han noen gang var fysisk utro, men han var utro nok til å knuse hjertet mitt fullstendig. Vi ble sammen igjen nå nylig, han lovte at han hadde forandret seg, at han elsker meg og aldri ville såret meg igjen. At han virkelig hadde lært av sine feil. Jeg var litt på Møteplassen etter at det ble slutt mellom oss, og visste at han også var der. For en uke siden klarte jeg ikke å la være å gå inn der og søke på brukernavnet hans. Det sto at han hadde vært pålogget kvelden før. Jeg ble selvsagt sint og konfronterte han, men han ble bare veldig sint og veldig bastant på at han ikke hadde vært der inne. Etter det slettet han profilen sin. Jeg klarte ikke å gi slipp på mistanken, så jeg gikk inn på en annen dateside og fant han der. Jeg laget meg en profil og skrev til han, han svarte med en gang og samtalen gikk fort over til at vi skulle treffes. Nå aner jeg ikke hvordan jeg skal konfrontere han. Skal jeg si at det var jeg som skrev med han? Har hintet svakt og sagt ting som "jeg håper du aldri sårer meg igjen", og sagt at jeg sliter med å stole på han. Han sier han elsker meg og aaaaaaldri ville gjort meg noe vondt igjen. Jeg er fullstendig klar over at jeg allerede har dratt situasjonen for langt ved å lure han på den måten, men jeg klarte ikke å la være og er rimelig sikker på at jeg aldri hadde fått ærlige svar fra han. Nå føler jeg meg utrolig dum som lot meg lure igjen. Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me. Hilsen oppgitt. Anonymous poster hash: eca8e...a8a Lenke til kommentar
Populært innlegg Rigmor Ortiz Skrevet 23. juli 2015 Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2015 Slå opp. Aldri snakk med han igjen. 13 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Jeg så ikke noe spørsmål der så jeg kan ikke gi noe svar, men jeg kan alltids skrive noe Han fyren høres ut som en stor kødd som ikke er verdt luften han puster. 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 uff fæle greier.... platypus er inne på noe her spør du meg... Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Dump ham uten å fortelle hvorfor, what a dick. 2 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Møt han og fortell hvor dum han er! Deretter si goodbye for good vel Høres ut som en real drittsekk Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Du ga han en ny sjanse. Greit nok. Men han spolerte den. Dump han. Finn en ordentlig mann i stedet. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 Dere har selvsagt helt rett i at jeg må gå fra han igjen. Han skrev på datesiden at han er singel og leter etter den rette, så.. Takk for at dere svarte i alle fall, det var godt å lufte det litt. Hilsen Oppgitt. Anonymous poster hash: eca8e...a8a Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Lykke til, jeg hører at iskrem is godt du får trøste deg med det Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 Det rare er at han gjør så mange ting som viser at han er glad i meg, men allikevel så gjør han dette bak ryggen min som virkelig viser det motsatte. Skjønner ingenting. Noen mennesker er utrolig rare. Og slemme. Rart at det til tross for at han er en drittsekk kan føles tungt å gå fra han igjen. Men det ordner seg Takk for at dere leste *Oppgitt* Anonymous poster hash: eca8e...a8a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 Lykke til, jeg hører at iskrem is godt du får trøste deg med det Haha, det har jeg også hørt skal hjelpe mot kjærlighetssorg, jeg får fylle opp fryseren *Oppgitt* Anonymous poster hash: eca8e...a8a Lenke til kommentar
potetfisk Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Jeg syns også du skal møte han via den datingsiden, for meg er det ikke å dra den for langt, det er jo så lett å si at han fortjener det! Det må jo være ekstremt flaut for han hvis det skjer. Kanskje han lærer en lekse og blir et bedre menneske? Du bør uansett aldri gå tilbake til han. 4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Hold deg unna han, etter noen uker så vil du takke deg selv. Å være usikker på den er sammen med tærer på over tid, det kan også ødelegge tilliten til kjærester du vil ha senere, noe som igjen vil ødelegge forholdene til de.Det er kjedelig å aldri kunne stole på noen igjen bare fordi du gang på gang ble skuffet over en i et tidligere forhold. Jenter er alt for redde for å bytte ut typen sin om han er en idiot.Selv har jeg aldri blitt dumpet etter at jeg har driti meg ut, selv om jeg har fortjent det et par ganger. Heldigvis vokst fra meg mye av idiotien, så det er vel håp for mange Endret 24. juli 2015 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Kom deg vekk, han vill aldri forandre seg. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Ikke møt opp på noe "date". Om du er interessert i sånne practical jokes så kan du se varianter av det på youtube. Du kommer bedre fra det å prøve å møte noen andre på datingsida. Han er ikke verdt tida di. Endret 24. juli 2015 av Snorkeling Platypus Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2015 Takker for alle svar. Jeg kommer ikke til å avtale en date med han og treffe han, jeg vet jo allerede alt jeg trenger å vite... Men jeg vil konfrontere han og ikke bare aldri snakke med han igjen. Da regner jeg med at han vil prøve å få kontakt med meg mange ganger, og det er meningsløst. Vi skal treffes i løpet av helgen, så da tar jeg det opp med han. Kan allerede høre alle unnskyldningene.. Kanskje han er en av de som aldri kommer til å forandre seg. Jeg forstår bare ikke hvorfor. *Oppgitt* Anonymous poster hash: eca8e...a8a Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 denne trangen til å konfrontere har jeg aldri skjønt, dere har forskjellige interesser.... sånn ere bare 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Selv om han oppfører seg og gjør ting som viser at han er glad i deg, så er det vel begrenset hvor glad i deg han er. Er du glad i noen så holder du ikke på slik som han har gjort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå