IcedInsanity Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Hei. Link til opprinnelig tråd for de som er intr: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1675264 Trodde først eg trengte mer RAM da maskinen er blitt veldig treg i oppgaver som rendering i Vegas,oppstart av Vegas og Photoshop, lang loadetid på templates i Vegas, enkelte ganger lagger videoavspilling av videoer som ligger på PC'en osv Legger ved noen bilder (om de er til hjelp aner eg ikke men likevel) All info: Ved idle Dette er hvordan det så ut da eg testrendret en råfil med Vegas som eg hadde liggende: Endret 23. juli 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Det kan ikke ha vært noe adware som har sneket seg inn? Jeg har erfart at slike programmer gjør PC'en mye tregere på et blunk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2015 Har kjørt programmene som ligger i tråden ang adware, men fant ikke noe som skulle hindre PC'en. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 cpu temperatur under load? kan jo vær høy temp pga dårlig kontakt eller mye dritt i cpu kjøler. Er de normale er det nok på tide med reformatering Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Litt offtopic, har noe ala samme problem, min mors laptop er relativt ny og relativt grei ikke en av de "billigste" modellene på markedet ca halvt år. Den ble egentlig ganske brått veldig treg uten at jeg vet noe mer, har kjørt både malvarebytes, ccleaner, microsoft sin malicious removal tool, adwarecleaner osv... ingen finner noe som helst. Pc'en er blitt treg, typ som den gamle(grunnen til at det ble en ny en). Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå