Gå til innhold

Drittlei Europeisk Borgere

Anbefalte innlegg

Noen som er drittlei EØS borgere som alltid ringer på døra og spør etter penger? De kommer til meg hver eneste dag og tigger etter penger. Har sagt til styret i borettslaget at folk må slutte å åpne døra for uteliggere, men de fortsetter å åpne døra for uteliggere. Jeg er drittlei dette jævla EØS systemet. De ringer på døra og spør etter penger hver eneste dag. Det er ikke de samme personene, men sannsynligvis kommer de fra den samme banden.

De banker på døra minst 3-4 ganger i løpet av dagen. Forskjellige personer som spør etter penger.

JÆVLA DRITT EUROPA BORGERE SOM HAR FRI INNGANG TIL NORGE.

Endret av Rioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo åpenbart noen som gir de penger i sameiet, finn ut hvem og forklar din problemstilling og be dem slutte å gi dem penger. Da kommer de ikke igjen...

Evt kan du oppgradere til ringeklokke med kamera og droppe å åpne...

Vær glad, da blir livet så mye bedre:)

Lenke til kommentar

Det er jo åpenbart noen som gir de penger i sameiet, finn ut hvem og forklar din problemstilling og be dem slutte å gi dem penger. Da kommer de ikke igjen...

Forskjellige folk som kommer innom hele tiden. Det er ikke de samme folka hver dag. Jeg har sagt fra til naboene flere ganger. Avlikevel er naboene helt kokos i hodet og slipper dem inn avlikevel. Bor på furuset så har bare sånna jalla muslim naboer som ikke gidder å høre på folk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Noen som er drittlei EØS borgere som alltid ringer på døra og spør etter penger? De kommer til meg hver eneste dag og tigger etter penger. Har sagt til styret i borettslaget at folk må slutte å åpne døra for uteliggere, men de fortsetter å åpne døra for uteliggere. Jeg er drittlei dette jævla EØS systemet. De ringer på døra og spør etter penger hver eneste dag. Det er ikke de samme personene, men sannsynligvis kommer de fra den samme banden.

De banker på døra minst 3-4 ganger i løpet av dagen. Forskjellige personer som spør etter penger.

Det der er stort sett Sigøynere eller såkalte "rom-folk". De er omstreiferfolk og ikke vanlige Europeere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT

Liker dårlig at du karakteriserer alle europeere som tiggere eller uteliggere. Nå er det sånn at igjennom Schengen avtalen er det mulig for europeiske borgere å få et visum, visumet varer ca 3-4 måneder før det går ut og da er man nødt til å forlate Norge. 

Dersom et av de 27 Schengen landene gir personen visum vil du også få muligheten til å reise rundt om disse landene med visumet du har fått. 

Schengen medlemsland:

Belgia, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Hellas, Island, Italia, Latvia, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Malta, Monaco, Nederland, Norge, Polen, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spania, Sveits, Sverige, Tsjekkia, Tyskland, Ungarn og Østerrike

http://www.udi.no/ord-og-begreper/schengen--schengenomradet/

Endret av Slettet-aj7hPT
Lenke til kommentar

Liker dårlig at du karakteriserer alle europeere som tiggere eller uteliggere. Nå er det sånn at igjennom Schengen avtalen er det mulig for europeiske borgere å få et visum, visumet varer ca 3-4 måneder før det går ut og da er man nødt til å forlate Norge. 

Dersom et av de 27 Schengen landene gir personen visum vil du også få muligheten til å reise rundt om disse landene med visumet du har fått. 

Schengen medlemsland:

Belgia, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Hellas, Island, Italia, Latvia, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Malta, Monaco, Nederland, Norge, Polen, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spania, Sveits, Sverige, Tsjekkia, Tyskland, Ungarn og Østerrike

http://www.udi.no/ord-og-begreper/schengen--schengenomradet/

Dette er for turister utenfor EU. Folk fra Europa trenger bare å vise Europeisk pass for å reise inn til Norge.

Nå må du slutte å blande turister fra Kina og Europeiske statsborgere. EØS = Fri grenseovergang innenfor schengen. Trenger ingen visum.

http://www.udi.no/ord-og-begreper/personer-som-ikke-trenger-visum-for-a-besoke-norge/#link-708

... Kan det være fordi du går rundt og kaller dem jalla muslim naboer ? 

Jeg forklarer det til dem, men de bare slipper dem inn avlikevel.

Jeg er fattig selv, men de tror jeg er rik rett og slett fordi jeg bor i Norge.

Ringer på hele tiden og kommer med en drittlapp der det står.

"Jeg er døv og kan ikke snakke. Kan du gi meg penger?"

Latterlig at det finnes idioter som gir penger til disse folka her!

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Da blir ringeklokken stjælt ;)

Lenke til kommentar

Da blir ringeklokken stjælt ;)

Men da ser en jo hvem som gjør det uansett:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er nok samme folka som tigger på gatene etter penger for så å bli hentet i fine tyske premiumbiler etter endt "arbeidsdag". De samme folka som spytter deg i trynet om du gir dem et smørbrød eller en flaske vann istedenfor penger. Men naive mennesker lærer sjelden, og derfor fortsetter tigging å være god business.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hva er egentlig problemet .., her er en post fra en annen tråd, og gjett hvem som har skrevet den!?

Jeg er medlem av Norges patriotiske parti. En dag vil borgerkrigen komme til Norge og vi i Norges patriotiske parti som består av 19000 medlemmer. Skal redde Norge fra immigrantene og Islam. Borgerkrigen kommer!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...