Rioter Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Noen som er drittlei EØS borgere som alltid ringer på døra og spør etter penger? De kommer til meg hver eneste dag og tigger etter penger. Har sagt til styret i borettslaget at folk må slutte å åpne døra for uteliggere, men de fortsetter å åpne døra for uteliggere. Jeg er drittlei dette jævla EØS systemet. De ringer på døra og spør etter penger hver eneste dag. Det er ikke de samme personene, men sannsynligvis kommer de fra den samme banden. De banker på døra minst 3-4 ganger i løpet av dagen. Forskjellige personer som spør etter penger. JÆVLA DRITT EUROPA BORGERE SOM HAR FRI INNGANG TIL NORGE. Endret 23. juli 2015 av Rioter 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Jævla dritt Norge borgere som har tilgang til Internett. 8 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Jævla dritt Norge borgere som har tilgang til Internett. dagens, det gjelder jo deg som skriver her også. Og meg 2 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Jævla dritt sosial demokrati med skakk skeiv penge fordeling Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Jævla dritt sosial demokrati med skakk skeiv penge fordeling Jeg håper VIRKELIG at du er ironisk 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Det er jo åpenbart noen som gir de penger i sameiet, finn ut hvem og forklar din problemstilling og be dem slutte å gi dem penger. Da kommer de ikke igjen... Evt kan du oppgradere til ringeklokke med kamera og droppe å åpne... Vær glad, da blir livet så mye bedre:) Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Jævla dritt sosial demokrati med skakk skeiv penge fordeling Jeg håper VIRKELIG at du er ironisk Med ord delingen, ja. Endret 23. juli 2015 av Pinng Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 Det er jo åpenbart noen som gir de penger i sameiet, finn ut hvem og forklar din problemstilling og be dem slutte å gi dem penger. Da kommer de ikke igjen... Evt kan du oppgradere til ringeklokke med kamera og droppe å åpne... Vær glad, da blir livet så mye bedre:) Forskjellige folk som kommer innom hele tiden. Det er ikke de samme folka hver dag. Jeg har sagt fra til naboene flere ganger. Avlikevel er naboene helt kokos i hodet og slipper dem inn avlikevel. Bor på furuset så har bare sånna jalla muslim naboer som ikke gidder å høre på folk. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 ... Kan det være fordi du går rundt og kaller dem jalla muslim naboer ? 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Noen som er drittlei EØS borgere som alltid ringer på døra og spør etter penger? De kommer til meg hver eneste dag og tigger etter penger. Har sagt til styret i borettslaget at folk må slutte å åpne døra for uteliggere, men de fortsetter å åpne døra for uteliggere. Jeg er drittlei dette jævla EØS systemet. De ringer på døra og spør etter penger hver eneste dag. Det er ikke de samme personene, men sannsynligvis kommer de fra den samme banden. De banker på døra minst 3-4 ganger i løpet av dagen. Forskjellige personer som spør etter penger. JÆVLA DRITT EUROPA BORGERE SOM HAR FRI INNGANG TIL NORGE. Det der er stort sett Sigøynere eller såkalte "rom-folk". De er omstreiferfolk og ikke vanlige Europeere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Liker dårlig at du karakteriserer alle europeere som tiggere eller uteliggere. Nå er det sånn at igjennom Schengen avtalen er det mulig for europeiske borgere å få et visum, visumet varer ca 3-4 måneder før det går ut og da er man nødt til å forlate Norge. Dersom et av de 27 Schengen landene gir personen visum vil du også få muligheten til å reise rundt om disse landene med visumet du har fått. Schengen medlemsland: Belgia, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Hellas, Island, Italia, Latvia, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Malta, Monaco, Nederland, Norge, Polen, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spania, Sveits, Sverige, Tsjekkia, Tyskland, Ungarn og Østerrike http://www.udi.no/ord-og-begreper/schengen--schengenomradet/ Endret 23. juli 2015 av Slettet-aj7hPT Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Liker dårlig at du karakteriserer alle europeere som tiggere eller uteliggere. Nå er det sånn at igjennom Schengen avtalen er det mulig for europeiske borgere å få et visum, visumet varer ca 3-4 måneder før det går ut og da er man nødt til å forlate Norge. Dersom et av de 27 Schengen landene gir personen visum vil du også få muligheten til å reise rundt om disse landene med visumet du har fått. Schengen medlemsland: Belgia, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Hellas, Island, Italia, Latvia, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Malta, Monaco, Nederland, Norge, Polen, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spania, Sveits, Sverige, Tsjekkia, Tyskland, Ungarn og Østerrike http://www.udi.no/ord-og-begreper/schengen--schengenomradet/ Dette er for turister utenfor EU. Folk fra Europa trenger bare å vise Europeisk pass for å reise inn til Norge. Nå må du slutte å blande turister fra Kina og Europeiske statsborgere. EØS = Fri grenseovergang innenfor schengen. Trenger ingen visum. http://www.udi.no/ord-og-begreper/personer-som-ikke-trenger-visum-for-a-besoke-norge/#link-708 ... Kan det være fordi du går rundt og kaller dem jalla muslim naboer ? Jeg forklarer det til dem, men de bare slipper dem inn avlikevel. Jeg er fattig selv, men de tror jeg er rik rett og slett fordi jeg bor i Norge. Ringer på hele tiden og kommer med en drittlapp der det står. "Jeg er døv og kan ikke snakke. Kan du gi meg penger?" Latterlig at det finnes idioter som gir penger til disse folka her! Endret 23. juli 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Strato Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Det er jo åpenbart noen som gir de penger i sameiet, finn ut hvem og forklar din problemstilling og be dem slutte å gi dem penger. Da kommer de ikke igjen... Evt kan du oppgradere til ringeklokke med kamera og droppe å åpne... Vær glad, da blir livet så mye bedre:) Da blir ringeklokken stjælt Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Det er jo åpenbart noen som gir de penger i sameiet, finn ut hvem og forklar din problemstilling og be dem slutte å gi dem penger. Da kommer de ikke igjen... Evt kan du oppgradere til ringeklokke med kamera og droppe å åpne... Vær glad, da blir livet så mye bedre:) Da blir ringeklokken stjælt Men da ser en jo hvem som gjør det uansett:) Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Kanskje du ikke skal skjære alle over én kam selv om du føler deg irritert over akkurat disse som har henvendt seg til deg. 1 Lenke til kommentar
Lord- Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Du får invitere de inn på en kopp kaffe neste gang 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Dette er nok samme folka som tigger på gatene etter penger for så å bli hentet i fine tyske premiumbiler etter endt "arbeidsdag". De samme folka som spytter deg i trynet om du gir dem et smørbrød eller en flaske vann istedenfor penger. Men naive mennesker lærer sjelden, og derfor fortsetter tigging å være god business. Endret 3. august 2015 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Noen som er drittlei EØS borgere som alltid ringer på døra og spør etter penger? De kommer til meg hver eneste dag og tigger etter penger. Har sagt til styret i borettslaget at folk må slutte å åpne døra for uteliggere, men de fortsetter å åpne døra for uteliggere. Jeg er drittlei dette jævla EØS systemet. De ringer på døra og spør etter penger hver eneste dag. Det er ikke de samme personene, men sannsynligvis kommer de fra den samme banden. De banker på døra minst 3-4 ganger i løpet av dagen. Forskjellige personer som spør etter penger. JÆVLA DRITT EUROPA BORGERE SOM HAR FRI INNGANG TIL NORGE. Hva er egentlig problemet .., her er en post fra en annen tråd, og gjett hvem som har skrevet den!? Jeg er medlem av Norges patriotiske parti. En dag vil borgerkrigen komme til Norge og vi i Norges patriotiske parti som består av 19000 medlemmer. Skal redde Norge fra immigrantene og Islam. Borgerkrigen kommer! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Fy og fy så mange politisk korrekte poster det skulle være her da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå