himmel Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Hei, Jeg har litt spørsmål angående bruktbilgaranti på bil. Jeg kjøpte en Jeep for 8 uke siden. Fikk nå vite at turboen er gåen. Det jeg lurer på er om turboen er en slitasje del? Jeg vet at garantien ikke dekker slitasje del. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Oter Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 turbo går nok under slitasjedel ja Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Fortsatt noe jeg ville tatt opp med forhandler.. Kjenner flere som har fått sånne kostnader dekket, i værstefall halvparten av kostnaden til hver av partene. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Høres ut som det varierer. Jeg har fått dekka bremseskiver og klosser på bruktbilgaranti. Og det er mer slitedeler enn en turbo (som jeg mener ikke er en slitedel). 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Ta det opp med forhandler ja, spørs litt på deres definisjon av slitedel er. I værste fall får du nei, men de burde uansett dekke noe av det, som god kundeservice Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Turbo er vel ikke en slitedel. Bremseskiver, stag, støtdempere osv er slitedeler. Vet ikke om det spiller noen rolle hvor langt bilen har gått? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Spørs hvor langt bilen er kjørt, og hva tilstandsrapporten sa. En turbo bør holde minst 150-200.000 km. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Kommer helt an på alderen på bilen etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå