Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Jeg har et gammelt rørsystemt (jernsluk eller noe sånt). Nå er den tett, dvs. det er avløpet fra der dusjen går ned. Jeg har både brukt bakepulver og eddik der, og Jif avløpsåpner, men det har ikke hjulpet nevneverdig. Jeg kjøpte stakefjær, men jeg skjønner ikke så mye av det... det er litt vann i bunnen av avløpet fra dusjen, men jeg får ikke stukket stakefjæren nedi, er det et eller annet som jeg ikke får åpnet - er det vannet som ligger på bunnen som gjør at jeg ikke kan se en ekstra rist ol. der? Noen som har erfaring med det? Jeg sliter også med en vannkran på kjøkkenet som har blitt veldig hard. Hvordan får en løsnet krana noe, slik at det ikke blir så tungt å dra den opp og ned? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Selv bruker jeg plumbo etter Jif avløpsrens, når du stikke stakefjæren nedi så går nok røret som en L, altså du må prøve å vinkle fjæren så den går ned og bruke litt kraft. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Du finner nyttig informasjon i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1657072&hl= Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Er ikke vannlåsen du sitter fast i da? I så fall er den koblet mer som en U eller J, det går altså opp igjen. Ellers er vistnok avsløpsåpneren Mudin av de beste Lenke til kommentar
Oter Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 bruker man plumbo feil,så blir det rene betongen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Jeg brukte salmiakk en gang, en halv flaske... Lot det virke og helte oppi kokende vann. Fungerte som faen! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 bruker man plumbo feil,så blir det rene betongen Vet ikke om jeg bruker det feil, men bruker litt og litt, og mye vann, helst varmt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) slettet Endret 8. september 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Kommer ann på hvor lang tid de bruker vil jeg tro. Tar vel rundt 1k i timen + materialer, reise osv. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 opplevde det samme for tre-fire uker siden. Jeg kjøpte Plumbo Gel, og helte 3/4 av flasken nedi sluket. Etter noen timer fylte jeg i noen liter med varmt (nærmest kokende) vann, og like etter jeg begynte å helle kom det et "svooooosh" og så var det åpent...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå