fjarle Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Svenskene snekret avtale med Beatport.Nå får Spotify bøttevis av ny elektronisk musikk Lenke til kommentar
VikingIM Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Gode nyheter for oss som liker denne sjangeren. 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Excellent... Håpløst å hele tiden måtte bytte mellom Spotify og andre klienter eller nettsider for å spille av en låt man vil høre. Bruker ofte Soundcloud, men finner jeg en awesome sang der som ikke finnes på Spotify, ender det som regel med at jeg hører den låta den ene gangen og ikke noe mer, med mindre den etter hvert ender opp på Spotify også. Nå er jo ikke utvalget av EDM på Spotify direkte dårlig akkurat, og en god del musikk kommer ut samme dag som andre steder, men mer og raskere er selvsagt bedre. Har man fest eller besøk er det i alle fall en liten mood-killer å bytte hele tiden. Spotify, Youtube, Spotify, Soundcloud, Youtube, Spotify... Håper dette samarbeidet vil gjøre ting litt bedre, selv om jeg forstår det slik at det til å begynne med bare betyr at Beatport bare skal lage spillelister/promotere musikk på Spotify, og at mer og nytt innhold eventuelt vil komme etter hvert. Forresten, er det noen som vet om det finnes en tråd her på forumet for deling av spillelister? Har ei spilleliste (se signatur) som jeg er rimelig fornøyd med... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 All musikk som streames er elektronisk musikk 5 Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 All musikk som streames er elektronisk musikk You are technically correct, the best kind of correct. 6 Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 brukte begge før. Kjøpte mye og fikk discounts men nå er BP ræva. Mye feil kategorisering så nå er det traxsource som gjelder. Er vist blitt vip kunde og det setter jeg pris på. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 alt som ikke finnes på netflix eller spotify finnes som torrents så da får de skylde på seg selv om de taper inntekt Lenke til kommentar
Johannes Birkedal Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Problemet var større før, men nå har jeg nesten aldri problemer hos WiMP. Nå med Tidal, så tror jeg WiMP også blir enda mer prioritert ? 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Konge! Beatport er jo vanvittig dyrt visst du skal ha CD kvalitet, .wav, nesten 40 dollar for noen album... Tidal/Wimp er rimelig dårlig på elektronisk syntes jeg, men det låter jo bedre.. Endret 23. juli 2015 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
FB.934880505 Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 alt som ikke finnes på netflix eller spotify finnes som torrents så da får de skylde på seg selv om de taper inntekt Det du egentlig skriver er at ditt "alt" er det som finnes på torrent, Sporify og Netflix. Lenke til kommentar
DiausDiProductions Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Beatport blir vel dog litt "underverden" for mange. Jeg er den som begynte med meditasjon og spiritualitet istedet - og har spesialisert meg på spirituelle produksjoner. Og har gitt ut ett nytt album - "Ayatollah Harmonies" - Check it out om du liker en mere konservativ variant: https://play.spotify.com/artist/0RQvyA1D6KAo7Go2YtFTPH Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Endelig en grunn til å ta i bruk Spotify. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Da venter jeg bare på at noen kan grave fram linken hvor jeg kan få en alltid oppdatert top 100 liste... Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Så hva skjedde egentlig med dette samarbeidet? Er det Spotify som har bygget den litt halveise appen til Beatport, eller vil Beatport dukke opp på Spotify snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg