Gå til innhold

Pris på salg av Jack russel terrier?


Anbefalte innlegg

Hei !

sitter dessverre i den situasjonen hvor vi må selge hunden våres da vi ikke klarer å gi han den treningen og oppmerksomheten han trenger. men da er det spørsmålet om hva er riktig pris å legge han ut for? har sett på finn og der ligger det nesten ingen ute for salg som er voksen.

litt om hunden vår:

 

- vaksinert

- har stamtavle hvor foreldrene har vært med i en del konkurranser.

- 2 år gammel

- lange bein og lang snute så hadde blitt fin utstillingshund

- medlem av NKK

 

Er det noen som har tips om pris? 

 

Takk på forhånd :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville satt opp en sum, f. eks 3-4000,- og så sett om noen ringte. Hvis "den rette" kom for å hilse på hunden ville jeg vurdert å slå av på prisen hvis det virket riktig. 

Ei venninne av meg betalte 5000,- for en 7 år (!) gammel fransk bulldog, rett og slett fordi hun helt desperat ønsket seg fransk bulldog men valpene koster jo nærmere 20 000,- ...

Lenke til kommentar

Har fått tilbud om flere voksne hunder, men takker alltid nei! Skal jeg ta i mot en voksen hund, må jeg kjenne hunden (vite at den er tifredstillende dressert) og eierene. Å overta en ukjent og udressert hund, er for mye brydderi. Og når en ikke kjenner hund og eier, vet en lite om forhistorie, de kan bl.a. bære på traumer.

 

De fleste slike stridige hunder, blir gjerne avlivet, da vanlige folk ikke klarer å hanskes med dem. Så etter en del biting, får de gjerne ei sprøyte.

 

TS. Vær glad hvis noen gidder, å overta hunden.

Endret av Friluftskar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...