bo1e Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Noen som vet om det lar seg gjøre å endre wan-porten på en D-link (DIR-850L) til en lan-port. Jeg bruker den bare som et aksesspunkt og trenger ikke wan-porten på den, men kunne godt hatt en ekstra lan-port. Jeg har sett denne innstillingen på mange andre bokser, men finner den ikke her Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Siden du mangler muligheten med standard firmware, så er svaret nei. DD-WRT støtte har den heller ikke, men kanskje du kan eksperimentere med OpenWRT, men chipsettet i routeren er ikke direkte vennlig så det er ikke sikkert at det vil funke for deg. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2015 Håpet vel på at det bare var meg som ikke klarte å finne innstillingen i webgrensesnittet. Det var liksom ekstra trist at den ikke støtter DD-WRT. Glemte å sjekke det da den ble kjøpt inn, litt på impuls. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Dette er en routermodell som (iflg prisjakt.no) har vært solgt til under 400 kr, og da må forventningsnivået for muligheter legges noe lavere enn for routere som koster flerdobbelt. For 400 gjør den sikkert en glimrende jobb, og dersom 4 porter er for lite, blir vel kanskje 5 for lite også, og da er veien (og kostnaden) kort til å koble til en ekstern switch. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Jeg kunne klart meg uten ekstra svitsj med den ekstra lan-porten. Har hatt en ekstra svitsj der til nå, men tenkte det hadde vært greit å sluppet ekstra svitsj og strømforsyning hvis det var mulig. Får holde øynene åpne for et alternativt AP, kanskje det dukker opp noe jeg kan erstatte den med. Endret 24. juli 2015 av bo1e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå