kingkreole Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Er utdannet dataingeniør Endret 25. mars 2016 av kingkreole Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Bare du selv kan finne ut av hva du skal gjøre med livet ditt. Mitt råd er at du bør ha motivasjon skal du gå på PHS. Både utdanningen og yrket i seg selv krever mye av en, og slik det er i dag er det også trangt om jobbene. Men igjen så er det et utrolig spennende yrke som gir mye tilbake. Det er få som hopper av når de først har kommet inn, men det kreves motivasjon og interesse. Lykke til Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Er det den aktuelle jobben som er kjedelig eller er du ikke interessert i faget? Om siste er tilfellet ville jeg satset på utdanning om ikke ville jeg sett meg rundt etter spennende jobber! Det finnes utrolig mye spennende der ute i din retning. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Du bør definitivt svare nei og begynne som NAV'er, se hele videoen den er hysterisk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå