oSunde Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Motorlampa begynte å lyse på bilen min igår. Tok en titt under panseret og fant ut at en slange hadde falt av Det er den slangen som hadde falt av, men den hadde falt av i andre enden, på luftfilteret eller hva det er for noe. Satte den på plass. Men motorlampa lyser fremdeles. Jeg innbiller meg at motoren lager en finere lyd nå enn før jeg satte på slangen. Men jeg er ikke sikker. Noen som har noen tips? I håndboka står det bare lever bilen på ford verskted. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Den slangen der er til utlufting av trykket som bygger seg opp i motoren. Er normalt mer mere støy når den er løs. Tror nok ikke det er kilden til motorlampa di. Det er ikke så mye annet å gjøre enn og få lest ut feilkoder. Motorlampa kan generere flere hundre forskjellige feilkoder. 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Koble fra batteriet i 10-15 minutter, det bør slette feilkoder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå