Gå til innhold

509 GHz!

Playmofetish

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff Uff bare leketøy for RIKE folk og forskere.... Jeg har også LYST til å være med å leke!! Buhu.. Den prosessoren der kommer aldri ut i seriepoduskjon. Ihvertfall ikke om mange år. Så er det de forskerene som kan godte seg med topp spillytelse og slikt da :grumpy:

Lenke til kommentar
Uff Uff bare leketøy for RIKE folk og forskere.... Jeg har også LYST til å være med å leke!! Buhu.. Den prosessoren der kommer aldri ut i seriepoduskjon. Ihvertfall ikke om mange år. Så er det de forskerene som kan godte seg med topp spillytelse og slikt da :grumpy:

Det er ikke en prosessor ... men en enkelt transistor. Bare fordi at en transistor kan operere ved en gitt frekvens, betyr ikke at en prosessor av slike transistorer kan gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Uff Uff bare leketøy for RIKE folk og forskere....  Jeg har også LYST til å være med å leke!!  Buhu..  Den prosessoren der kommer aldri ut i seriepoduskjon. Ihvertfall ikke om mange år. Så er det de forskerene som kan godte seg med topp spillytelse og slikt da :grumpy:

Det er ikke en prosessor ... men en enkelt transistor. Bare fordi at en transistor kan operere ved en gitt frekvens, betyr ikke at en prosessor av slike transistorer kan gjøre det samme.

sant det, men hvis dem klarer å få en transistor til den hastigheten, er det og en liten sjanse for at dem ihvertfall kan tyne enda litt ut av transistorene

Lenke til kommentar
sant det, men hvis dem klarer å få en transistor til den hastigheten, er det og en liten sjanse for at dem ihvertfall kan tyne enda litt ut av transistorene

Sant nok, men det er MYE MYE MYYYE annet som også må komme på plass for å få til så raske CPUer. Blant annet er varmeutvikling, prosessteknologi, arkitektur osv osv ting som må falle på plass.

De har tatt det første skrittet ut av døra, men det er langt igjen til månen for å si det sånn. ;)

Lenke til kommentar
,10/11/2003 : 21:23] Skal ønske meg en sånn til jul  *grin*

lodde den på hket og satse på at pcen blir kjappere :shrug: *grin*

hehe :nice:

Javel, hvor da på hovedkortet vil du lodde den på :lol: Hovedkortet er stort. :mrgreen:

den skal jo stå i en ledig PCI brønn selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...