sinnaelgen Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 selv da har man ingen garanti for at de vil oppleves likt Jeg syns det ville være svært merkelig om de oppleves helt likt. Det er tross alt forskjell på dem... Det som forhåpentlig oppleves på ganske lik måte, er kvalitetsopplevelsen. du vil tro det . ja det er også problematisk hvis den oppleves som en dyr telefon Det kan virke som alt er problematisk for deg, uansett hva løsningen måtte være...:-) nå handler det hva man MÅ betale for noe man skal behandle som bruksgjenstand hvis man føler at man må betale gullpris for noe som skal brukes hver dag , noe man ikke skal være så veldig forsiktig med , o.s.v så er det begrenset hva man synes er riktig pris skal man derimot kjøpe en pyntegjenstand , smykke eller annen kunst så godtar man langt høyre pris Er dert da så vanskelig å forstå det ? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 selv da har man ingen garanti for at de vil oppleves likt Jeg syns det ville være svært merkelig om de oppleves helt likt. Det er tross alt forskjell på dem... Det som forhåpentlig oppleves på ganske lik måte, er kvalitetsopplevelsen. du vil tro det . ja det er også problematisk hvis den oppleves som en dyr telefon Det kan virke som alt er problematisk for deg, uansett hva løsningen måtte være...:-) nå handler det hva man MÅ betale for noe man skal behandle som bruksgjenstand hvis man føler at man må betale gullpris for noe som skal brukes hver dag , noe man ikke skal være så veldig forsiktig med , o.s.v så er det begrenset hva man synes er riktig pris skal man derimot kjøpe en pyntegjenstand , smykke eller annen kunst så godtar man langt høyre pris Er dert da så vanskelig å forstå det ? Neida. Du har jo vært tydelig på at alle mobiltelefoner over 1.000,- er overpriset og akkurat like gode som de dyre. Dermed skjønner jeg ikke helt problemet ditt. Kan du ikke da bare kjøpe deg en til en tusenlapp? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 selv da har man ingen garanti for at de vil oppleves likt Jeg syns det ville være svært merkelig om de oppleves helt likt. Det er tross alt forskjell på dem... Det som forhåpentlig oppleves på ganske lik måte, er kvalitetsopplevelsen. du vil tro det . ja det er også problematisk hvis den oppleves som en dyr telefon Det kan virke som alt er problematisk for deg, uansett hva løsningen måtte være...:-) nå handler det hva man MÅ betale for noe man skal behandle som bruksgjenstand hvis man føler at man må betale gullpris for noe som skal brukes hver dag , noe man ikke skal være så veldig forsiktig med , o.s.v så er det begrenset hva man synes er riktig pris skal man derimot kjøpe en pyntegjenstand , smykke eller annen kunst så godtar man langt høyre pris Er dert da så vanskelig å forstå det ? Neida. Du har jo vært tydelig på at alle mobiltelefoner over 1.000,- er overpriset og akkurat like gode som de dyre. Dermed skjønner jeg ikke helt problemet ditt. Kan du ikke da bare kjøpe deg en til en tusenlapp? dere har jo sagt at var søppel eller dårlige telefoner . altså dyrt søppel Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Lytt til din egen magefølelse du, elgen. Hvis du selv mener at en mobil til en tusenlapp er mer enn god nok, så er den det for deg. Da er det ingen grunn til å bry seg om hva andre måtte mene. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Lytt til din egen magefølelse du, elgen. Hvis du selv mener at en mobil til en tusenlapp er mer enn god nok, så er den det for deg. Da er det ingen grunn til å bry seg om hva andre måtte mene. For å si det på en anen måte så mener jeg at man får alt for lite igjen for det man må betale for hver enkelt mobil unntaket er de mobilen som selges ut på salg det er jo derfor jeg lurer på hvorfor nye mobiler går både til halv pris og lavere hvis man tar det sammen med et abonnent der totalprisen det første året oppgies da har man jo betale for mobilen mens abonnement næremest blir gratis på de dyre teflonene ender man opp med en tusen lapp i forskjell mellom kanton kjøp og abonnement. Endret 24. juli 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Høres ut som en god deal det da. Sikkert lurt å slå til på en sånn abonnementavtale... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Høres ut som en god deal det da. Sikkert lurt å slå til på en sånn abonnementavtale... det er uansett i tegnkategorien dyrt ok ikke noe særlig hvi man ringer bruker den veldig lite Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Høres ut som en god deal det da. Sikkert lurt å slå til på en sånn abonnementavtale... det er uansett i tegnkategorien dyrtok ikke noe særlig hvi man ringer bruker den veldig lite Jeg forstår virkelig ikke hva du mener... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Høres ut som en god deal det da. Sikkert lurt å slå til på en sånn abonnementavtale...det er uansett i tegnkategorien dyrtok ikke noe særlig hvi man ringer bruker den veldig lite Jeg forstår virkelig ikke hva du mener... Du har jo bare bestemt deg for at du ikke vil forstå og det er det lite jeg kan gjøre noe med jeg tror at du definere begrepet "dyrt" på et helt annet nivå en meg det er derfor du ikke forstå hva jeg vil frem til her Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Høres ut som en god deal det da. Sikkert lurt å slå til på en sånn abonnementavtale... det er uansett i tegnkategorien dyrtok ikke noe særlig hvi man ringer bruker den veldig lite Jeg forstår virkelig ikke hva du mener... Du har jo bare bestemt deg for at du ikke vil forstå og det er det lite jeg kan gjøre noe medjeg tror at du definere begrepet "dyrt" på et helt annet nivå en meg det er derfor du ikke forstå hva jeg vil frem til her Neida, jeg leste setningen din flere ganger for virkelig å forsøke å forstå hva du mener, men jeg forstår det rett og slett ikke. Vi definerer helt klart "dyrt" på forskjellige måter, det kan vi være enige om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg