Gå til innhold

Rettigheter ved RMA og litt sånt


Anbefalte innlegg

Mitt kjære Hercules Gf3Ti200 døde på seg her for en stund tilbake, se denne tråden.

 

Jeg hørte med butikken hvor jeg kjøpte kortet, og sendte det inn for at de kunne sjekke det og sånt. De mottok kortet 27.10 og oppgav en behandlingstid på 7 dager + postgang. På fredag sendte jeg mail og forhørte meg om fremgangen i saken.

 

Det viser seg at de ikke sjekket noe som helst, men sendte kortet avgårde til Creative (sic!) i Dublin. Og de har jeg hatt med å gjøre tidligere, så det lover ikke akkurat godt. Jeg har ennå ikke fått svar på hvorfor de sendte kortet avgårde til Creative, men jeg begynner å bli litt bekymret.

Nå skal visst Creative sende meg et nytt kort, og det er jo litt bob bob.

 

Så det jeg lurer på, hvor lenge kan de holde på før jeg kan klaske neven i bordet og forlange et kort? Og hvis de har gjort på leggen ved å sende kortet til Creative, hva kan jeg gjøre hvis de skaper seg?

Den nye loven om reperasjoner/garanti og sånt har vel ikke tilbakevirkende kraft, vel?

 

Jeg har myst litt rundt på http://forbrukerportalen.no/, men jeg finner ikke helt det jeg er ute etter.

 

 

Edit: Og da datt det en mail ned i innboksen. De hadde forvekslet meg med en annen kunde. De sendte nytt kort til meg 05.11. Yay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...