luistheghost Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Finale. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Et flott og stemningsfylt bilde dette hvor farger, komp og skarphet er veldig bra. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Et meget flott bilde hvor solnedgangen skinner. Eneste forbedrings forslaget mitt er å fått fjernet den kanoen som er i venstre bildekant, synes den ødelegger litt. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 Tusen takk til begge! @ Jan-Roger: 100 % enig ang. kanoen. Før jeg korrigerte for styrt og linjer var hele farkosten innenfor ramma. Jeg kunne ha skjært den bort og beholdt formatet (5:3), med det resultat at den hadde kommet for nær bildekanten. Jeg kunne selvfølgelig også ha klonet bort begge, eller måka etter beskjæring, - men dette verktøyet er oftest det siste jeg griper til. (Jeg har flere RAW-filer med og uten kano, dette er den eneste med de dekorative hvite rugosaene i forkant.) -bjarte. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 PS. "den" linje 3 skal være "måka". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg