Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i den laptopen jeg vil ha?


Huscht

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på utkikk etter en billig laptop, fordi jeg trenger en i høyskolesammenheng, men ikke har råd til store utlegg nå. Vet noen her om det er mulig å få en laptop med akkurat de spesifikasjonene en trenger? Altså en laptop uten OS, dvd, cd-brenner, modem, 5.1-lydkort, osv.. Irriterende å må betale flere lapper for utstyr en ikke bruker! Hadde tenkt å bruke maks 7000, helst så lite som mulig. Vet det finnes mye bra på bruktmarkedet, men er helst på utkikk etter en ny. Eller har noen av dere noen anbefalinger å komme med!?

 

Mvh Huscht

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du kjøpe bærbar i den prisklassen, så vil nok de du finner som er nye være i klassen "slepbare". Skal du finne en bærbar som det er litt futt i, så må du nok over på brukt.

 

Hvis vekt på 3kg og lav batterikapasitet ikke plager deg, så er det bare å investere i billigste sort på Elkjøp.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Hvordan kan 3kg plage en? Det er jo 1/8 av hva skolesekken min veier hver dag, og den synes nå jeg er lett, og jeg er ikke akkurat noe muskel mann. 3kg på fanget er ingenting, og med en bæreveske så er det nesten ikke merkbart når man skal løfte den heller. Men lav batterikapasitet er virkelig noe som burde telle.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...