Mohamed Ali Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) har noen av dere blitt inspirert av helt vanlig små ting. den ene dagen jeg så en gammel dame, hun gikk langsomt. og akkurat når hun skulle gå forbi meg så tok en 10 sekunders. også sto hun der og bare så meg rett i øynene. som om hun prøvde å si '' du blir også gammel en dag'' og jeg skulle faktisk på trening, men istedenfor satt igjen der og tenkte på hvor fort livet går det var på en måte en ''wake up call'' det føltes som å våkne fra en helt sjukt drøm og være glad for at det var en drøm. jeg gikk resten av dagen og smilte til alt og alle. skikkelig weird dag Endret 23. juli 2015 av Mohamed Ali Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Gratulere med å ha fått med deg noe veldig viktig, nemlig at du også kommer til å bli gammel, oppleve sykdom og til slutt dø I buddhismen har de tre engler, "sykdom" "alderdom" og "død" Det at du etterpå erfarte en stor indre ro og glede, er faktisk ett riktig resultat, sett fra buddhistisk meditasjon ståsted. Ikke glem den erfraringen, og se etter flere sånne engler! Edit: glemte å svare på spørsmålet i tråden: Ja, jeg ser mange sånne "engler", og de gleder meg hver eneste gang Endret 23. juli 2015 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå