Tranceformation Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Vi skal planlegge husbygging, og ønsker å ha 5 soverom på samme plan. Har noen forslag til plantegning eller link til planforslag til noe slikt? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Her er tidligutkast av mitt bygg, men hva med andre mål, men noe slikt? Trapp opp, 2 rom, 2 rom og ett rett frem. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 Ja dette er jo et bra utkast, spennende å se hva andre tenker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Tenker du noe annet enn 5 soverom på dette planet? 2-3 bad, for eksempel? Jeg har ikke plantegninger tilgjengelig nå, men i min 2. etg har jeg 4 soverom (1 stort dobbelt, 2 mindre doble, og et romslig enkelt), alle med garderobeplass, i tillegg til 1 stort bad (kan deles i 2 bad, ev 1 bad og en WC) og en loftstue på 30 kvm som kan deles i 2 soverom. Hvor stort areal (grunnflate) har du tenkt? Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2015 Planen for 2.etasje er 5 soverom med hovedsoverom som kan ha et walkin-closet. Et bad og en loftsstue er også ønskelig. Alle plantegninger gir inspirasjon uansett m2. Men i utgangspunktet skal huset bli fra 200 m2 og oppover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå