Mr.M Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Vladimir Putin på statsbesøk i Egypt https://www.youtube.com/watch?v=bWtE2u-JTw0 Selv et gjennomsnittlig norsk skolekorps hadde vel greid bedre? 6 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Hahaha, fy faen noe så sørgelig Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Helt utrolig at Putin klarte å holde maska. Øyenbrynene var nærmest sveiset fast. Endret 24. juli 2015 av Quote Lenke til kommentar
Zork Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Måtte google dette da jeg mistenkte sterkt at det var noen som hadde lagt musikken på denne videoen i etterkant, men det var faktisk slik det skjedde. Helt utrolig - skulle jo tro det var ment som en bevisst fornærmelse. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Kan årsaken mht. gehør (eller manglende sådan) være at det går et slags "skillelinje" i lydbildet vi omgir oss med og at det påvirker innlæring? Dvs. tonearten og dagligdags type musikk er annerledes på sør-siden av middelhavet, enn i Europa, for å si det overforenklet. Men, de kan jo rett og slett være middelmådige eller usle musikanter og da, for alt jeg vet. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Fra en som har gått i skolekorps; Hadde en ikke klart bedre enn det bør du finne noe annet å holde på med...Å gud...er ikke ofte jeg har syntes synd på Putin, men..wow. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Du ser han begynner å få vondt inne i seg fom. 00:13 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Det har utvilsomt vært et par tøffe år for Putin, men denne sammenligningen med en viss kjent historisk figur er vel å ta i litt Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Verste noensinne? Tja, vil ikke si det. Det er noen svært sterke kandidater til den tittelen. Not Safe For Work. (Or Anywhere Else.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå