karalvs Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Er det noen som har Gode-Dårlege erfaringer med dette kameraet? hvilke erfaringer? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Gjør ett søk i forumet, vært en del diskusjon om det kameraet tidligere. Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har hatt kameraet og var godt fornøyd med det. Har vel tatt minst 1000 bilder med det. Har ikke hatt større problemer med det. Oppgraderte firmware en gang og ble kvitt problemet med lesing av minnekortet. Optikken er god og bildekvaliteten er over middels (bedre utendørs enn innendørs som de fleste digitalkameraer). Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Har kameraet, og er stort sett meget fornøyd med det. Det finnes en del anbefalinger i prisguiden, pluss at akamera har en helt kurant test. Skulle du kjøpe et kamera i Photosmart-serien, ville jeg dog anbefalt 945.. du betaler ca. 500kr ekstra, og får 1 ekstra mpixel, manuell fokus (noe jeg virkelig har savnet) pluss en hel del andre forbedringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå