Stanern_asks Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Hei Jeg har lurt en stund på om nettsiden "fotballdrakternorge.com" er trygg å kjøpe på? Prisene er over dobbelt så lave som konkurrentene, pga. de har rabatt på alle varene. Virker litt mistenkelig. Så hvis noen har erfaring eller vet noe om denne nettsiden, hadde jeg satt veldig stor pris på info! Lenke til kommentar
Manmanc Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Jeg hadde hvertfall ikke tatt sjansen på å kjøpe der. Var der nettopp inne å så på chelsea drakter.. Der hadde dem chelsea drakter som sto turkish airlines på.. det kan ikke stemme det Lenke til kommentar
Stanern_asks Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Okey, takk for svar! Endret 28. juli 2015 av Stanern_asks Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Hei Jeg har lurt en stund på om nettsiden "fotballdrakternorge.com" er trygg å kjøpe på? Prisene er over dobbelt så lave som konkurrentene, pga. de har rabatt på alle varene. Virker litt mistenkelig. Så hvis noen har erfaring eller vet noe om denne nettsiden, hadde jeg satt veldig stor pris på info! Som Manmanc sa, og at det er ganske mye engelsk. Det er Norsk side med .com, noe jeg stoler lite på. Også at hvis du ser i toppen på venstre side, så ser du en A, denne sender deg til en Kinesisk (?) analyseside. Så som Manmanc sa, tviler på at du burde bestille noe derifra. Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Vil tro at det er helt trygt å kjøpe fra den siden, selv om den ser shady ut. Men leter du litt mer på det vide internett kan du finne enda billigere drakter som er garantert å bli sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå