Skosåle Skrevet 14. september 2015 Forfatter Del Skrevet 14. september 2015 Den ble faktisk godkjent nå! Uten 'riktig' lydtest! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Har du noen videoer? ikke meninga å presse her, men hadde vært moro å hørt beistet ditt. Jeg er ikke super-fan av rekkeseksere men akkurat M3 E36, den har en motor og lyd som jeg syns er noe helt utenom det vanlige. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Har ingen, annet enn et par korte snaps:p Får se om jeg får fikset skilter i morgen, så kanskje jeg får filmet i helgen! 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Her er en liten snutt som jeg filmet halv 5 på natten sist helg. Ingen skikkelige drag, da det var alt for liten plass å boltre seg på. Det forklarer 40-sonen Filmet med mobilen stående, en feil jeg alltid gjør! Endret 31. august 2016 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Sweet ass rekkesekserlyd Bedre enn M3 E46 som har mer metallisk skarphet ved seg syns jeg. Dette er mer grom wooof wooof.. liker lyden på den Husker min E36 325i med Scorpions effektanlegg vs min E46 328i, god lyd vs metallisk lyd Sjekk selv 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Prøvde å google litt men fant ikke noe i farten. Han jeg kjøpte den av får fortsatt bomregninger fra passeringer jeg har gjort etter at jeg kjøpte den. Hvor lang tid tar det fra passering til at han får regning hos seg i sverige? Er jo en stund siden den ble registrert nå. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Ingen hjulspinn... Slettet Endret 14. oktober 2016 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Brukte ikke clutchen i det heletatt, så det burde da gå fint. Kjører ikke sånn hele tiden akkurat Snitt forbruk har faktisk gått ned fra 1.21L til 11.7L på mila siden jeg kjøpte den Endret 24. oktober 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Pass på diffen gutt Det der var ingen clutchkiller på noen måte En annen ting er jo det at det er solide differ på de der! Har en kompis som har hatt samme original-diffen på bruksbilen som også driftes med på bane i 3 år uten en eneste ulyd. Denne spiser forresten også MYE dekk selv når den står stille Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Pent! Sikkert lurt å legge på YouTube med fullt navn som brukernavn også :-P Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Ja. Burde kanskje få skiftet det. Om det er mulig:p Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Pass på diffen gutt Det der var ingen clutchkiller på noen måte En annen ting er jo det at det er solide differ på de der! Har en kompis som har hatt samme original-diffen på bruksbilen som også driftes med på bane i 3 år uten en eneste ulyd. Denne spiser forresten også MYE dekk selv når den står stille Vet av et par med BMW, de diffene er laget av kjeks Bare prøv og ring en høgger for å høre om de har noen diff til BMW. Disse blir revet vekk. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Ingen hjulspinn... https://www.youtube.com/watch?v=_Hagq-9Lme4Fornøyd? Shit, failer hardt nå. Hvordan få videoen til å vises her igjen? [ Media ]link til youtube klipp her[ /media ] Fjern mellomrommene jeg har lagt inn i braketten forandre og bak ordet media Endret 25. oktober 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Pass på diffen gutt Det der var ingen clutchkiller på noen måte En annen ting er jo det at det er solide differ på de der! Har en kompis som har hatt samme original-diffen på bruksbilen som også driftes med på bane i 3 år uten en eneste ulyd. Denne spiser forresten også MYE dekk selv når den står stille Vet av et par med BMW, de diffene er laget av kjeks Bare prøv og ring en høgger for å høre om de har noen diff til BMW. Disse blir revet vekk. Mulig noen av de er det, men jeg har ikke hatt noe problemer med de selv heller.. En Sierra jeg hadde som vinterbil tålte faktisk ikke herjing på vinteren hvis det var bare flekker på snøen som gjorde at den fikk litt feste, knakk 3 stykker på en vinter :O Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Så vidt jeg vet så er ikke diffen på en E36 M3 noe særlig sårbar. Men, har hørt at E46 M3 har litt svak diff. Endret 25. oktober 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Tok et siste tur i går, før vinteren. Den ble møkkete gitt! Før og etter vask kan : Slitte bakdekk? Nei, det har vi ikke sett:D Endret 15. november 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå