Gå til innhold

Oppfølging av jobbsøknad

Anbefalte innlegg

Hei, eg har noen spørsmål angående jobbsøknad og følge opp søknaden. Hvor lenge etter søknadsfristen pleier dere og vente før dere følge opp ein jobbsøknad? Og eg har søkt ein plass der bestefar har jobbet i maaaangen år, Pappa har jobbet der noen år(får leeenge siden) og er fortsatt samme daglige leder der som spessielt kjenner bestefar veldig godt og kjenner også Pappa. Så er det smart og nevne att eg er i familie med dei eller er det berre teit?...Er jo typisk plass med mangen søkere så prøver og skaffe alle fordeler eg kan med tanke på att eg har ingen erfaring fra slik jobb...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde eg møtt han så hadde det jo ikkje verdt problem etter som han hadde sitt eg var i slekt med dei med eingang, men hvordan er det over telefon...Føler er litt teit og bare putselig si i telefon: er i slakt med han og han...

Lenke til kommentar

Hadde eg møtt han så hadde det jo ikkje verdt problem etter som han hadde sitt eg var i slekt med dei med eingang, men hvordan er det over telefon...Føler er litt teit og bare putselig si i telefon: er i slakt med han og han...

Fortell at du ønsker jobb, siden både bestefar og far jobbet der og de har fortalt det var interessant. Det er en av grunnene til du søker jobb.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...