Solstråle9997 Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Hei! Jeg er en jente som er 19 år gammel og har en kjæreste som er et par år eldre enn meg. Vi har vært sammen i ca et og et halv år. Nå i det siste har jeg på en måte blitt litt usikker. Jeg er ikke usikker på han, men på om jeg rett og slett er lei av å være i et forhold... Når jeg var på en fest i helga fikk jeg veldig mye oppmerksomhet fra gutter, og spesielt en gutt jeg synes er såå kjekk og han prøvde seg veldig på meg. Og skal jeg være ærlig så likte jeg det, vi snakket veldig mye sammen og har gjort det litt etterpå.. Jeg får litt dårlig samvittighet selvfølgelig, men ja.. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Kjæresten min har i det siste blitt veldig usosial, han sitter for det meste inne å ser på tv, spiller, film osv.. Skal jeg være helt ærlig så er jeg litt lei av det.. Vi har ingen felles venner så når vi er med hverandre er det alltid bare oss to, og vi gjør som regel ingenting.. Jeg prøver selvfølgelig å finne på ting med han, men han virker ikke såå veldig interessert. Hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg tenkt på å slå opp, men jeg er såå utrolig redd for å være mye alene og føle meg ensom etter bruddet.. Men jeg kan jo selvfølgelig ikke være sammen med han pågrunn av dette.. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Høres det ut som jeg er lei av å være i et forhold? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Du er 18ish? kjenner ingen som er sammen med den de var sammen med da de var 18. Tenk høgskole og nye miljøer og mer moden ved 25+ , det går nok den vegen uansett Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 (endret) du er ikke i en situasjon du vil være i og det er veldig normalt på den tiden... folk vokser ifra hverandre, sånn er det bare. Gjort akkurat det samme selv og aldri angret. Du vet når du møter den rette og det gjør du ikke før du vet hvem du selv er og hva du selv vil... kanskje etter du er 25 kan du begynne å tenke på en livspartner.... før det er du bare et partybarn Endret 22. juli 2015 av Henrik2k 4 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Hva med å ta en rolig prat sammen? Så ser du hvordan det går. Tenker litt mer. Så slår du eventuelt opp hvis du ser liten framtid.Å si at alle under 25 er partybarn blir litt feil da jeg kjenner folk som er 24 som har hatt kjæresten sin siden de var 18-20. Det er bare kult og imponerende spør du meg. Så det går fint an å holde sammen i den alderen og. Viktig å huske det også. Å tenke at ingen er ute etter noe i alderen 18-24 er feil. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Vi oppi årene liker tall og harde fakta, men unntakene finnes helt klart. Av alle jeg kan navnene på vet jeg om 3 Uromantisk, jeg vet. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Kudos til deg for at du ikke var utro i allefall. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Hei! Hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg tenkt på å slå opp, men jeg er såå utrolig redd for å være mye alene og føle meg ensom etter bruddet.. Du, som alle andre mennesker trenger å være alene litt og bli kjent med deg sjølv. Når du lærer deg sjølv å kjenne og trives i ditt eget selskap er du aldri ensom. Det å være aleine og å være ensom er ikkje det samme.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Er ikke sikkert du er lei av å være i et forhold. Høres mer ut som du er lei av å være sammen med han du er sammen med nå. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Jeg aldri har vært i et forhold og har aldri prøvd å få et forhold, og har absolutt null interesse for et forhold. Det er jeg glad for etter å ha lest utallige tråder på forumet, artikler på Internett, og hørt om; usikkerhet, dumping, utroskap, løgner, sjalusi, det å bli forrådt osv. Jeg tør ikke å stole på et annet menneske på den måten at jeg våger å gå inn i et forhold. Er selv 24 år gammel, og blir fort eldre. Kommer mest sannsynlig til å bli en av dem som er singel hele livet:) Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Kudos til deg for at du ikke var utro i allefall. Kudos for å ikke være utro? Er du i et forhold, er det en selvfølge at du ikke er utro. Det er ikke noe man skal ha skryt for. 5 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Jenter vet ikke hva de vil i den alderen, eller hvertfall veldig mange er sånn.. Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Høres ut som at du ikke trives i ditt nåværende forhold, du er ung og liker oppmerksomheten du får fra andre, fleste liker oppmerksomhet, de fleste vet ikke hvordan man skal håndtere oppmerksomheten. Du kommer alltid til å få oppmerksomhet som jente, uansett om du er i forhold eller singel, så det koker vel ned til om du er lei forholdet ditt, du ønsker noe nytt og spennende. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Kudos til deg for at du ikke var utro i allefall. Kudos for å ikke være utro? Er du i et forhold, er det en selvfølge at du ikke er utro. Det er ikke noe man skal ha skryt for. Jeg er helt enig med deg. Men forfall i samfunnet skal ha det til at utroskap er helt greit. I allefall i min generasjon, den nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå